تاریخ پخش با کیفیت فیلم Ferrari مشخص شد

فیلم فراری (Ferrari) از استودیوی نئون، به زودی با حضور «آدام درایور» در نقش «انزو فراری» از طریق پلتفرم‌های دیجیتال منتشر خواهد شد.

فیلم Ferrari (فراری) به کارگردانی «مایکل من» که با بودجه 95 میلیون دلار ساخته شده و در سینماها به فروش نزدیک به 34 میلیون دلار رسیده است، در تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن ماه 1402) به صورت دیجیتال منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم فراری از طریق پلتفرم‌های دیجیتال منتشر خواهد شد

داستان این فیلم در تابستان سال 1957، زمانی که فراری به بحران و ورشکستگی کمپانی فراری که انزو و همسرش ده سال برای بنا کردنش از صفر تلاش کردند، رقم می‌خورد. «انزو» تصمیم می‌گیرد که ریسک کند و در مسابقه‌ی رالی 1000 مایلی «میله میلیا» در سراسر ایتالیا شرکت خواهد کرد.

فیلم فراری

در این فیلم، «آدام درایور» نقش «انزو فراری» را بازی کرده و «پنه‌لوپه کروز» در نقش «لورا»، همسر «انزو» و «شیلین وودلی» در نقش معشوقه‌اش «لینا لاردی» حضور دارند. «گابریل لئون»، «جک اودانل»، «سارا گیدون» و «پاتریک دمپسی» نیز جزء سایر بازیگران این فیلم هستند.

مدیریت تصویربرداری این فیلم توسط «اریک مسراشمیت» انجام شده و موسیقی آن را «دنیل پمبرتون» ساخته است. همچنین، «ماریا جورکوویچ» برای طراحی صحنه و «ماسیمو کانتینی پارینی»، نامزد اسکار برای طراحی لباس شد. «پیترو اسکالیا» نیز برنده جایزه اسکار برای ویرایش فیلم شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم فراری چیست؟ آیا این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *