فیلمبرداری فیلم Tron: Ares آغاز شد

به گزارش نشریه Collider، فیلمبرداری فیلم Tron: Ares که سومین اثر از مجموعه علمی تخیلی دیزنی به ‌شمار می‌رود، به طور رسمی در حال انجام است.

ماه گذشته، «یواخیم رونینگ» کارگردان این فیلم، تأیید کرد که تولید این اثر پس از پایان اعتصابات مخرب SAG-AFTRA و WGA از سر گرفته خواهد شد و امروز او در اینستاگرام گفت که فیلمبرداری اصلی به طور کامل در حال انجام است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری فیلم Tron: Ares آغاز شد

«یواخیم رونینگ» روز گذشته به طرفداران اعلام کرد که در ارائه اخبار مربوط به پیشرفت ساخت فیلم جدید Tron و تعویق فیلمبرداری ابراز تاسف کرد و در مورد دلایل تأخیر در آگوست 2023 صحبت می‌کند. او همچنین جزئیاتی درباره طرح اصلی فیلم به اشتراک گذاشت. نشریه «Collider» به طور انحصاری در نوامبر 2023 فاش کرده بود فیلم Tron Ares که قرار است پس از پایان دوره تعطیلات زمستانی، فیلمبرداری را در ونکوور و در استودیوی بریتیش کلمبیا آغاز کند.

فیلم Tron: Ares

فیلم Tron بازیگران قابل توجهی را مانند «جرد لتو» در لیست بازیگران خود دارد؛ اما جزئیات خاصی در مورد شخصیت او هنوز فاش نشده است. «ایوان پیترز»، «گرتا لی»، «جودی ترنر اسمیت» و «کامرون موناگان» نیز بخشی از تیم بازیگری هستند که توسط «یواخیم رونینگ» جمع‌آوری شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم جدیدی بر اساس داستان فیلم اصلی Tron چیست؟ آیا نسخه‌های اصلی این فیلم سینمایی را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *