ریمیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag ساخته خواهد شد

با توجه به اطلاعاتی که در پروفایل لینکدین به انشتار رسیده، به نظر می‌رسد که فرآیند ساخت ریمیک بازی Assassin’s Creed Black Flag از اوایل سپتامبر 2023 در استودیوی Ubisoft آغاز شده است.

بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag یکی از بازی‌های محبوب و موفق استودیوی Ubisoft است که در تابستان سال گذشته، شایعه ساخت ریمیک آن منتشر شده بود. این بازی که در سال 2013 عرضه شد، توانست نظر همه‌ی بازیکنان قدیمی این سری را به خود جلب کند و تنها در سال گذشته بیش از 34 میلیون نسخه از آن فروخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ریمیک بازی Assassin’s Creed Black Flag ساخته خواهد شد

با توجه به گزارش‌های قبلی، به‌نظر می‌رسد که استودیوی Ubisoft Singapore به عنوان سرپرست این پروژه فعالیت خواهد کرد. یکی از توسعه‌دهندگان این استودیو اعلام کرد که فرآیند ساخت Assassin’s Creed از سپتامبر 2023 آغاز شده و ادامه خواهد داشت. این بروزرسانی در «لینکدین» با گزارش اولیه مطابقت دارد و به‌نظر می‌رسد که فرآیند توسعه چند ماه پس از آغاز بررسی این پروژه توسط Ubisoft آغاز شده است.

با توجه به این تطابق، به نظر می‌رسد که این پروژه نامعلوم، همان ریمیک Assassin’s Creed 4 باشد. Ubisoft در سال‌های اخیر علاقه‌مند به بازسازی عناوین خود بوده است. ریمیک Splinter Cell و Prince of Persia: Sands of Time Remake نیز در دست توسعه قرار دارند؛ اما به دلیل اینکه ریمیک بلک فلگ جدیدترین پروژه‌ی ریمیک Ubisoft است، احتمالاً برای تکمیل فرآیند توسعه، چند سال دیگر زمان نیاز خواهد بود. تا آن زمان، طرفداران می‌توانند منتظر عرضه Assassin’s Creed Red باشند که به عنوان بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری Ubisoft در سال 2024 معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت ریمیک بازی Assassin’s Creed Black Flag چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *