جولیانو کرو والدی نقش مایکل جکسون جوان را بازی خواهد کرد

«جولیانو کرو والدی» نه ساله، نقش مایکل جکسون جوان را در فیلم بیوگرافی‌محور شرکت Lionsgate که مایکل نام دارد، را بازی خواهد کرد.

فیلم مایکل جکسون ، به کارگردانی «آنتوان فوکوا» که سال آینده منتشر خواهد شد، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2025 است. شب گذشته، کمپانی «Lionsgate» اعلام کرد که «جولیانو کرو والدی»، نقش مایکل جکسون جوان را در این فیلم ایفا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جولیانو کرو والدی نقش مایکل جکسون جوان را بازی خواهد کرد

«گراهام کینگ» تهیه‌کننده این فیلم گفت:

زمانی که مایکل خیلی جوان بود (یازده ساله)، جهان را متحیر کرد. او روحیه و استعداد فوق‌العاده‌ای داشت. او واقعا یک روح بالغ در خود پروراند. مایکل و جولیانو این وجه مشترک دارند. جولیانو علاوه بر اینکه یک استعداد جوان فوق‌العاده است، عمیقاً از مایکل و موسیقی او الهام گرفته و توانسته این الهام را به حضور و اجرای نمایشی تبدیل کند که جادوی واقعی مایکل جوان را به تصویر می‌کشد.

مایکل جکسون

همچنین، «جولیانو کرو والدی»، نیز شب گذشته اضافه کرد:

اگر چیزی باشد، انتخاب نقش مایکل جوان سخت‌تر از انتخاب نقش بزرگسال آن خواهد بود؛ زیرا کجا می‌توانی یک بازیگر کودک با بهترین بازیگری که تا به حال زندگی کرده را پیدا کنی؟ این فرصت برای من واقعا مهم است؛ زیرا او پادشاه پاپ به‌شمار می‌رود. الان پنج سال است که با آهنگ‌های او می‌رقصم. او به من احساس خاصی می‌دهد و باعث می‌شود احساس خوبی نسبت به خودم داشته باشم. من عاشق انرژی مایکل جکسون هستم.

پیش از این اعلام شده بود که «جعفر جکسون»، برادرزاده «مایکل»، قرار است نقش عمویش، پادشاه پاپ را در بزرگسالی بازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب «جولیانو کرو والدی» در نقش «مایکل جوزف جکسون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *