تاریخ اکران مستند علی مسیو مشخص شد

مراسم رونمایی از تاریخ اکران مستند علی مسیو به کارگردانی مسعود میر، در روز هشتم بهمن در سالن شماره 2 پردیس چارسو برگزار می‌شود.

در حالی که چیزی به برگزاری مراسم باقی نمانده، پوستر این اثر منتشر شد. پس از این رویداد، اکران آنلاین فیلم علی مسیو در گروه هنر و تجربه و در پلتفرم هاشور آغاز می‌شود. این مستند، تاریخ و زندگی مجاهدان مرکز غیبی تبریز به رهبری «علی مسیو» را به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران مستند علی مسیو

مستند علی مسیو در سالن شماره 2 چارسو، هشتم بهمن، رونمایی می‌شود. این اثر، روایتی از زندگی و دوران مجاهدان مرکز غیبی تبریز تحت رهبری «علی مُسیو» است، افرادی که مقاومت و وطن‌پرستی را با اصالت و ایمان به معنویت زندگی خود پر کردند.

پس از رونمایی و نمایش علی مسیو، نشست نقد و بررسی با حضور کارگردان «مسعود میر» و «علیرضا محمودی»، فیلمنامه‌نویس و منتقد سینما، برگزار خواهد شد. سپس، این مستند در پلتفرم اختصاصی نمایش مستند (هاشور) قابل دسترس خواهد بود.

تاریخ اکران مستند علی مسیو
پوستر مستند علی مسیو

پوستر این فیلم به مناسبت نزدیکی به اکران این مستند منتشر شد. «مسعود میر»، کارگردان این مستند، در مورد این اثر اظهار داشته است:

«علی مسیو» یک شناخت‌نامه مصور برای معرفی و غبارزدایی از شخصیتی است که با اصالت و درایت، جنبش مشروطه را تحت عنوان مرکز غیبی در تبریز سازماندهی کرد و در جهت انقلاب و شکستن محاصره تبریز تلاش نمود. این مستند نمایی از افرادی است که در راه آزادی، مال، جان و حتی فرزندان خود را فدای ایده‌های وطن‌پرستانه کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مستند علی مسیو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *