نیا لانگ در فیلم بیوگرافی مایکل نقش مادر مایکل جکسون را بازی خواهد کرد

«نیا لانگ» به عنوان بازیگر نقش کاترین جکسون، مادر مایکل جکسون را در فیلم بیوگرافی مایکل به کارگردانی «آنتوان فوکوا» بازی خواهد کرد.

قبلاً اعلام شده بود که «جعفر جکسون»، برادرزاده «مایکل جکسون»، نقش این نوازنده همنام را بازی خواهد کرد و «کولمن دومینگو» نقش پدرسالار خانواده، «جو جکسون» را ایفا می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نیا لانگ در فیلم بیوگرافی مایکل بازی خواهد کرد

«فوکوا» در بیانیه‌ای گفته بود:

«نیا» در طول دوران حرفه‌ای خود اجراهای نمادینی را ارائه کرد. من مدت زیادیست که طرفدار او هستم زیرا شخصیت‌های او بسیار جذاب هستند. من هیجان‌زده‌ام که اکنون در کنار او کار می‌کنم.

انتظار می‌رود که مایکل میراث پیچیده این خواننده را شرح دهد. این داستان مردی باهوش و در عین حال پیچیده را به تصویر می‌کشد که به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران تمام دوران شناخته شد. «جان لوگان» که از فیلمنامه‌هایش می‌توان به گلادیاتور، سوئینی تاد و فیلم‌های جیمز باند Skyfall و Spectre اشاره کرد، فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است.

فیلم بیوگرافی مایکل

«لانگ» درباره «کاترین جکسون» گفت:

«کاترین جکسون» یک ستون باورنکردنی از قدرت و لطف برای کل خانواده «جکسون» است. او به‌عنوان یک مادر فداکار بود و نیروهایی را که خارج از کنترل او بود تحمل می‌کرد.

فیلم Michael (مایکل) هم اکنون در حال تولید است و در تاریخ 18 آوریل 2025 (29 فروردین 1404) به سینماها خواهد رفت. «گراهام کینگ» (راپسودی بوهمی) با همکاری مجریان املاک «مایکل جکسون»، «جان برانکا» و «جان مک کلین»، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

شرکت «Lionsgate» این فیلم را اکران خواهد کرد؛ در حالی که «یونیورسال پیکچرز اینترنشنال» همه مناطق را به غیر از ژاپن (که لاینزگیت بر آن نظارت خواهد کرد) مدیریت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم بیوگرافی مایکل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *