بازیگران فیلم Good Fortune معرفی شدند

«کیکه پالمر» به جمع بازیگران فیلم Good Fortune به کارگردانی و نویسندگی «عزیز انصاری» پیوسته است و در این فیلم به همراه «ست روگن» و «کیانو ریوز» به ایفای نقش می‌پردازد.

نقش «کیکه پالمر» و جزئیات دقیق داستان فیلم بخت خوب توسط تیم سازنده اعلام نشده و «Lionsgate»، شرکت تولید فیلم، از این اثر حمایت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران فیلم Good Fortune مشخص شدند

در یک بیانیه، «عزیز انصاری» گفت:

کار کردن با «کیکه» بسیار جذاب است. او بخشی از بازیگران ماست و حتی بیشتر از ارائه این بیانیه مطبوعاتی، بسیار هیجان‌زده برای همکاری با او هستم.

بخت خوب دومین فیلم «عزیز انصاری» است. او قبلاً در سریال Parks and Recreation و Master of None فعالیت داشت؛ اما در سال 2022 به دلیل شکایت از رفتار نامناسب بازیگر «بیل موری» در زمان فیلمبرداری، تولید فیلم به تعویق افتاد.

فیلم Good Fortune

«آنتونی کاتاگاس»، «آلن یانگ» و «انصاری» تهیه‌کننده اصلی Good Fortune هستند. «جاناتان مک کوی» و «آنیز انصاری» تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده دارند. در شرکت «Lionsgate»، «برادی فوجیکاوا» و «جان همفری» وظیفه نظارت بر فیلم را خواهند داشت. «دن فریدمن»، «فیل استرینا»، «جان بیوندو» و «مت لئونتی» نیز با استودیو برای همکاری مذاکره کرده‌اند.

«کیکه پالمر» در فیلم Akeelah and the Bee در دوران نوجوانی به شهرت رسید و از آن زمان در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی از جمله Nope به کارگردانی «جردن پیل»، Hustlers با بازی «جنیفر لوپز» و rue Jackson VP حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Good Fortune چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *