کریستن ریتر: شخصیت جسیکا جونز می‌تواند در سریال Daredevil: Born Again حضور داشته باشد

«کریستن ریتر» بازیگر مشهور هالیوودی، درباره بازگشت «جسیکا جونز» اشاره کرده و پیشنهاد داده که او می‌تواند در سریال Daredevil: Born Again ظاهر شود.

در یک ویدیو جدید در اینستاگرام، «کریستن ریتر» به طور کنایه‌آمیز به بازگشت خود به عنوان «جسیکا جونز» اشاره کرده است. با توجه به این اظهارت، امکان دارد «کریستن ریتر» در نقش شخصیت «جسیکا جونز»، در سریال دردویل: تولد دوباره «دیزنی پلاس»، حضور داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اظهارتی درباره حضور شخصیت جسیکا جونز در سریال Daredevil: Born Again

سریال جدید Daredevil در حال فیلمبرداری در شهر نیویورک بوده و امکان دارد در داستان این اثر، «جسیکا جونز» با وکیل «مت مورداک» که به یک ابرقهرمان تبدیل شده، برخورد کند. این زوج قبلاً در سریال مدافعان، محصول شبکه «نتفلیکس» در سال 2017 حضور داشتند و در آن سریال «لوک کیج»، «مایک کولتر» و «فین جونز» نیز به‌عنوان شخصیت‌های دیگر حضور پیدا کردند.

«مارول» اخیراً تایید کرده که سریال‌های Jessica Jones به Defenders Saga اضافه شده‌اند. همچنین بازگشت «جان برنتال» و «وینسنت دونوفریو» در نقش‌های «پانیشر» و «کینگ پین» تایید شده و «الدن هنسون» و «دبورا آن وول» نیز در نقش دوستان و همکاران «مت»، یعنی «فاگی نلسون» و «کارن پیج» بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور شخصیت جسیکا جونز در سریال Daredevil: Born Again چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *