مایا هاک، جان تورتورو و جان هم به فیلم Wilder and Me پیوستند

فیلم Wilder and Me به کارگردانی استیون فریرز در دست ساخت قرار دارد و اخیرا مایا هاک ، جان تورتورو و جان هم به عوامل این فیلم پیوستند.

«کریستف والتز»، برنده جایزه اسکار برای فیلم حرامزادگان بی شرف (Inglorious Basterds)، مایا هاک، بازیگر سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)، جان تورتورو، بازیگر سریال جداسازی (Severance) و «جان هم»، برنده جایزه امی برای سریال مرد دیوانه (Mad Men)، به فیلم وایلدر و من به کارگردانی «استیون فریرز» ملحق شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران جدید فیلم Wilder and Me

در تابستان سال گذشته، گزارش شده بود که «والتز» نقش «ویلیام وایلدر» را در این فیلم ایفا خواهد کرد. «هاک» نقش «کالیستا»، یک موزیسین جوان که در جست‌وجوی معنای تازه‌ای برای زندگی است را بازی می‌کند.

فیلم Wilder and Me

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است که در تابستان سال 1977، یک زن جوان ساده در جزایر یونان و در حین فیلمبرداری فدورا (Fedora) برای «بیلی وایلدر»، کارگردان معروف و فیلمنامه‌نویس او «ایز دایموند» شروع به کار می‌کند. وقتی این زن به همراه «وایلدر» به آلمان می‌رود تا بخش‌های دیگری از فیلم ضبط شود، به خاطرات گذشته فیلمساز و خانواده او پی می‌برد.

این فیلم به عنوان یک اثر درام و تلخ معرفی شد که براساس رمان «آقای وایلدر و من» اثر «جاناتان کو» ساخته می‌شود. انتظار می‌رود فیلمبرداری این اثر از اوایل سال 2025 در یونان آغاز شود. همچنان تاریخ اکران این فیلم مشخص نیست و باید منتظر اخبار جدید باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی Wilder and Me چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *