جفری رایت به شایعات حضورش در سریال The Last of Us پایان داد

جفری رایت (Jeffrey Wright) بازیگر محبوب هالیوود، شایعات حضورش در نقش آیزاک در سریال The Last of Us از شبکه HBO را تکذیب نمی‌کند.

جفری رایت امکان بازگشت به نقش خود در سریال آخرین بازمانده از ما را کاملاً رد نخواهد کرد. آخرین بازمانده از ما یکی از بزرگترین فرانچایزهای سرگرم‌کننده است که به دلیل بازی‌های بسیار محبوب خود، شهرت فراوانی دارد. علاوه بر این، سریال تلویزیونی توانست تمامیت بازی اول را با موفقیت به تصویر بکشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور جفری رایت در سریال The Last of Us تکذیب شد

منتظر آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما باشید که قرار است براساس بازی آخرین بازمانده از ما: بخش دوم ساخته شود.

یکی از شخصیت‌هایی که درآخرین بازماندگان: بخش دوم ظاهر می‌شود، «ایزاک دیکسون»، رهبر گروه WLF است. این شخصیت در نسخه دوم بازی ظاهر می‌شود، بنابراین احتمالاً در فصل دوم حضور نخواهد داشت (اگرچه این فقط حدس و گمان است). با این حال، چیزی که توجه بازیکنان را جلب کرده این است که این شخصیت توسط بازیگر «جفری رایت» بازی خواهد شد.

در یک مصاحبه اخیر با GamesRadar، از «رایت» پرسیده شد که آیا قصد دارد نقش این شخصیت را در نسخه لایو اکشن بازی کند یا خیر و او در این باره پاسخ ساده‌ای داد:

هر چیزی ممکن است. ما خواهیم دید.

به نظر می‌رسد که او در حال بررسی این موضوع بوده و امکان دارد از اتفاقات ممکن در این سریال با خبر باشد. همچنین ممکن است شخصیت او تا فصل سوم ظاهر نشود و به همین دلیل حتی پاسخ قطعی برای حضورش در فصل بعدی نخواهد داشت. با توجه به تجربه «رایت» در سریال‌های دیگر شبکه «HBO»، احتمالاً نقش مهمی در اقتباس لایو اکشن آخرین بازمانده از ما دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تکذیب شدن حضور جفری رایت در سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *