دیزنی پلاس حق پخش فیلم کنسرت تیلور سوئیفت را دریافت کرد

به دنبال افزایش قیمت پلتفرم استریم دیزنی پلاس (Disney+) در سه ماه اخیر، این پلتفرم 1.3 میلیون نفر از کسانی که اشتراک داشتند را از دست داد. حالا آن‌ها با خرید حق پخش فیلم کنسرت تیلور سوئیفت ، می‌خواهند دوباره مشترکین خود را پیدا کنند.

روز چهارشنبه، سرویس استریم «دیزنی پلاس» اعلام کرد که نمی‌خواهد تعداد مشترکان بیشتری نسبت به سه ماهه گذشته را از دست بدهد. در تارخ 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402)، «دیزنی پلاس» به طور انحصاری میزبان اولین پخش جریانی فیلم کنسرت تیلور سویفت خواهد بود. این پلتفرم، فیلم کامل کنسرت را خریداری کرده که شامل آهنگ Cardigan به همراه چهار آهنگ آکوستیک اضافی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دیزنی پلاس حق پخش فیلم کنسرت تیلور سوئیفت را دریافت کرد

فیلم The Eras Tour تیلور سویفت که کارگردانی آن بر عهده «سم رنچ» (Sam Wrench) بود، با فروش 260 میلیون دلاری در سراسر جهان در باکس آفیس جهانی، به پرفروش‌ترین فیلم کنسرت تاریخ تبدیل شد.

کنسرت تیلور سوئیفت

«باب ایگر»، مدیرعامل دیزنی درباره این اعلامیه گفت:

فیلم The Eras Tour یک پدیده واقعی بوده که طرفداران را در سرتاسر جهان به وجد آورده و همچنان ادامه دارد و ما بسیار هیجان زده هستیم که این کنسرت پر انرژی را برای مخاطبانی که در هر کجای دنیا هستند، منحصرا از طریق Disney+ ارائه دهیم.

اشتراک Disney+ از 7.99 دلار در ماه شروع می‌‎شود و این مشترکین می‌توانند محتوا را با تبلیغات مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسرت تیلور سوئیفت چه بود؟ آیا شما فیلم کنسرت او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *