تریلر فیلم Land of Bad منتشر شد

نخستین تریلر فیلم Land of Bad با بازی «راسل کرو» (Russell Crowe) منتشر شد. این فیلم درباره عملیات مخفی نیروهای ویژه است که به یک نبرد بی‌رحمانه و مرگبار تبدیل می‌شود.

با توجه به اینکه بلیت‌ها برای اکران فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Land of Bad (سرزمین بد) به رهبری «لیام همسورث» (Liam Hemsworth) و «راسل کرو» (Russell Crowe) که اولین تریلر اختصاصی آن توسط «ComingSoon» منتشر شده، به فروش رفته است، این فیلم به طور انحصاری در سینماها در روز جمعه، 16 فوریه (27 بهمن) اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Land of Bad

فیلم سرزمین بد (Land of Bad)، با «بازی راسل کرو»، داستان یک اپراتور پهپاد نظامی به نام ریپر است که مسئولیت پشتیبانی از یک عملیات نیروهای دلتا فورس در فیلیپین را بر عهده دارد، اما همه چیز مطابق انتظار پیش نمی‌رود و عملیات با شکست مواجه می‌شود. حالا ریپر تنها 48 ساعت فرصت دارد تا برای آزادسازی گروگان‌ها در یک عملیات دیگر برنامه ریزی کند.

فیلم سرزمین بد به کارگردانی «ویلیام یوبانک» و نویسندگی «یوبانک» و «دیوید فریگریو» ساخته شد. در این فیلم، «لیام همسورث»، «راسل کرو»، «لوک همسورث»، «ریکی ویتل» و «میلو ونتیمیلیا» به ایفای نقش پرداخته‌اند. این اولین باری است که «لوک» و «لیام همسورث» با هم در یک فیلم همکاری می‌کنند. مدت زمان این فیلم 110 دقیقه یا یک ساعت و 50 دقیقه بوده و دارای درجه سنی R (بزرگسال) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Land of Bad چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *