تریلر فیلم The G منتشر شد

نخستین تریلر فیلم The G با بازی «دل دیکی» منتشر شد. این فیلم داستان یک پیرزن مرموز را دنبال می‌کند که به دنبال انتقام از یک نگهبان فاسد است.

«پلی‌میکر» به همراه تولیدی «3Buck» قراردادی را برای فروش بین‌المللی فیلم The G به کارگردانی و نویسندگی «کارل آر. هرن» به امضا رسانده‌اند. The G درباره یک زن پیر مرموز است که می‌خواهد از یک نگهبان قانونی فاسد که زندگی او را نابود کرده، انتقام بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم The G به انتشار درآمد

گریف سال گذشته در جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین، اکران جهانی شده بود و اواخر این ماه در جشنواره فیلم گلاسگو پخش خواهد شد. همچنین، «پلی‌میکر» فیلم گریف را در برلین از تاریخ 26 بهمن تا 2 اسفند 1402 به نمایش می‌گذارد.

«موریتز هممینگر»، مدیر خرید و فروش در «The Playmaker» درباره این فیلم گفت:

این فیلم بسیار هیجان‌انگیز بوده و بی‌رحم‌ترین شخصیت مادربزرگ که می‌توانید تصور کنید در آن حضور دارد. گویا این شخصیت توانسته است راه خودش را در دل مخاطبین پیدا کند.

«کارل آر. هرن»، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم، اظهار داشت:

خوشحالیم که «Playmaker» فروش بین المللی گریف را به دست می‌گیرد. این فیلم یک نوآر زمستانی است که بر اساس زندگی سالمندان در دنیای واقعی بوده و از داستان و شخصیت مادربزرگ خودم الهام گرفتم. داستان این فیلم درباره زنی خواهد بود که صرف نظر از سن و موقعیتش، حاضر نیست بپذیرد که زندگی‌‎اش به پایان رسیده است.

«Levelfilm» وظیفه پخش این فیلم را در کانادا، «Lightbulb Film Distribution» در بریتانیا، ایرلند، استرالیا و نیوزلند دارد و «The Playmaker» فروش این فیلم را در جهان انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The G چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *