فیلم هاوایی پرفروش‌ترین فیلم در ایام جشنواره فجر بود

در جشنواره سینمایی امسال، فیلم هاوایی به کارگردانی «بهمن گودرزی» و با بازی برجسته «امین حیایی» و «امیر جعفری»، به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار شناخته شد.

در طول دوره جشنواره سینمایی، توجه عمومی به اکران و عملکرد گیشه فیلم‌ها به حاشیه رفت و بسیاری از مردم تنها به بحث و گفتگو خود را به جشنواره اختصاص دادند. برخی از فیلم‌ها موفق شدند به دور از جنجال‌های جشنواره، تماشاگران خود را جذب کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کنند. از سوی دیگر، برخی از فیلم‌ها همچون روزهای غیر جشنواره، به نظر می‌رسیدند که مورد توجه کمتری قرار گرفتند و عموم به آن‌ها توجه کمتری داشتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم هاوایی پرفروش‌ترین فیلم در ایام جشنواره فجر بود

در طول 11 روز جشنواره سینمایی، جمعیت سینماگران و طرفداران هنر سینما در سراسر کشور جمع شده بودند. در این مدت، برخی از سالن‌های سینما، تمام یا بخشی از سانس‌های خود را به نمایش فیلم‌های جشنواره اختصاص داده بودند.

در حالی که هواداران هنر سینما در این ایام به بحث و گفتگو درباره جشنواره مشغول بوده و شاهد حضور مشاهیر و عوامل سینمایی در مراسم‌های جشنواره بودند، برخی سینماگرانی که فرصت شرکت در جشنواره را نداشتند، از حال و روز سینما مطلع شده و از فیلم‌هایی که به دور از جشنواره اکران می‌شدند، دیدن کردند.

فیلم هاوایی

در این مدت که از 12 بهمن آغاز شده بود و با شب اختتامیه در 22 بهمن به پایان رسید، فیلم کمدی هاوایی به کارگردانی «بهمن گودرزی» با بازی «امین حیایی» و «امیر جعفری»، با جذب 250 هزار و 927 تماشاگر در 406 سالن و 5 هزار و 191 سانس، به فروش 13 میلیارد و 383 میلیون و 89 هزار و 500 تومان رسید و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم در این دوره جشنواره شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی هاوایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *