شایعه: قسمت چهارم انیمیشن Spider-Verse ساخته می‌شود

چندی پیش، بنا به گفته‌های «شامیک مور»، ستاره Spider-Verse، شایعاتی درباره ساخت قسمت چهارم انیمیشن Spider-Verse در مجلات و سایت‌های خارجی منتشر شد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «CBR»، «شامیک مور» که نقش «مایلز مورالس» را در سرتاسر سریال Spider-Verse بازی کرده، در صحبت با نشریه «ComicBook» روی فرش قرمز، در اولین نمایش جهانی «مادام وب»، در مورد نظرات تهیه‌کننده، «امی پاسکال»، که دلالت بر احتمال ساخت چهارمین قسمت spider verse دارد، پرسیده شد، پاسخ داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


قسمت چهارم انیمیشن Spider-Verse ساخته می‌شود

تاکنون هیچ برنامه‌ای برای فیلم دیگری فراتر از سه‌گانه Spider-Verse وجود ندارد؛ اما با توجه به این صحبت‌ها، امکان دارد که فیلم دیگری ساخته شود. «شامیک مور»، در این رابطه گفت که اطلاعی از این موضوع ندارد. «پاسکال» اخیرا نسبت به احتمال وقوع یک فیلم لایو اکشن مایلز مورالز نظر مثبت خود را بیان کرد و منجر به ساخت شایعاتی در مورد چهارمین قسمت Spider-Verse شد.

قسمت چهارم انیمیشن Spider-Verse

«کریس میلر»، تهیه‌کننده سری Spider-Verse، همه چیز را در برنامه X روشن کرد و اصرار داشت که دو فیلمی که «پاسکال» به آن‌ها اشاره کرد Beyond the Spider-Verse و یک فیلم لایو اکشن Spider-Man با بازی «تام هالند» بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شایعه ساخت قسمت چهارم انیمیشن Spider-Verse چیست؟ آیا قسمت اول این انیمیشن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Cbr


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *