تعریف و تمجید آرنولد شوارتزنگر از هادی چوپان

آرنولد شوارتزنگر ، بدنساز و بازیگر آمریکایی، در یک ویدیویی از هادی چوپان ، بدنساز معروف ایرانی، در حین مسابقه تعریف و تمجید به عمل آورد.

«آرنولد» با گرفتن سلفی به همراه «هادی چوپان» که در حال انجام حرکات بادی کلاسیک بود، او را «هیولا» نامید و اظهار کرد:

این هیولا را ببینید. فوق‌العاده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تعریف و تمجید آرنولد شوارتزنگر از هادی چوپان

رقابت‌های آرنولد اسپورتز در شهر کلمبوس، ایالت اوهایو آمریکا در حال برگزاری است. تقدیر «آرنولد» از «هادی چوپان»، احساسات و شادی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

«چوپان» سال گذشته، عنوان نایب قهرمانی مسابقات مستر المپیا را کسب کرد. مستر المپیا یکی از مهمترین مسابقات پرورش اندام است که در آن بهترین بدنسازان جهان به رقابت می‌پردازند. ویدیو دیگری از رقابت‌های آرنولد اسپورتز توسط «میچل گیلبرت»، عکاس مسابقات بدنسازی منتشر شده است.

رویداد اصلی آرنولد کلاسیک هر ساله توسط فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام (IFBB) در اواخر فوریه یا اوایل مارچ در شهر کلمبوس ایالت اوهایو برگزار می‌شود. این جشنواره‌ی ورزشی دومین رویداد معتبر در بدنسازی، فیزیک، فیگور و بیکینی پس از المپیای جویدر محسوب می‌شود. قبلاً دومین رویداد معتبر در بدنسازی حرفه‌ای زنان هم بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این مسابقات چیست؟ آیا ورزشکار ما می‌تواند موفق به کسب این جایزه شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *