ربکا فرگوسن به فیلم Mercy پیوست

« ربکا فرگوسن » در مراسم آخر هفته، در باکس آفیس فیلم Dune 2، اعلام کرد که در فیلم علمی تخیلی Mercy برای استودیو «آمازون MGM» بازی خواهد کرد.

«ربکا فرگوسن»، در مراسم آخر هفته اخیر در باکس آفیس، فیلم جدید خود را اعلام کرد. او به همراه «کریس پرت» در فیلم Mercy برای استودیوی «آمازون MGM» بازی خواهد کرد. او با این پروژه که یک فیلم علمی تخیلی هیجان‌انگیز است، خود را وارد یک پرونده جنایی می‌کند. «پرت» نقش کارآگاهی را بازی خواهد کرد که متهم به جنایت و مجبور به اثبات بی‌گناهی خود می‌شود؛ اما نقش «فرگوسن» هنوز فاش نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ربکا فرگوسن در فیلم Mercy

فیلم Mercy توسط یک کارگردان روسی «تیمور بکمامبتوف» که فیلم‌های دیده بان شب، تحت تعقیب و آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام را ساخته است؛ کارگردانی می‌شود. این اثر بر اساس فیلمنامه‌ای از «مارکو ون بل» فیلمنامه نویس آرتور و مرلین، ساخته خواهد شد.

استودیو آمازون، امید زیادی به چشم‌انداز این فیلم دارد. اگرچه بسیاری از پروژه‌های آن‌ها مستقیما به بخش پخش Prime Video رفته‌اند، اما Mercy برای یک اکران گسترده در سینما برنامه‌ریزی شده است.

آمازون هنوز تاریخ اکران این فیلم را مشخص نکرده و در حال حاضر، در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است که تولید آن در بهار آغاز شود. فیلم Mercy توسط «چارلز روون» کارگردان اپنهایمر، تهیه می‌شود و «رابرت آمیدون»، معاون اطلس انترتینمنت، «بکمامبتوف» و «مجد نصیف» نیز تهیه کنندگان آن هستند.

ربکا فرگوسن

«فرگوسن» بازیگر سوئدی، کار خود را در سریال سوئدی Nya tider آغاز کرد. اولین حضور انگلیسی‌زبان او در مینی سریال بی‌بی‌سی Wars of the Roses در سال 2013 به نام The White Queen، جایی که او نقش اصلی «الیزابت وودویل» را بازی کرد رخ داد. او اولین فیلم آمریکایی خود را در سال 2014 به نام هرکول «دواین جانسون» بازی کرد و پس از آن در فیلم موفق ماموریت غیرممکن: ملت سرکش به ایفای نقش پرداخت.

او در دو دنباله بعدی این سری، از جمله ماموریت غیرممکن: بخش اول در تابستان گذشته، نقش خود را تکرار کرد. فیلم‌های بعدی او شامل یک موفقیت موزیکال به نام The Greatest Showman، فیلم ترسناک «استیون کینگ» Doctor Sleep و فیلم علمی تخیلی Reminiscence بود. جدیدترین فیلم «فرگوسن» نیز Dune: Part Two است که او را در نقش «لیدی جسیکا» می‌بینیم که در قسمت اول نیز بازی کرده بود. او همچنین در فصل دوم سریال علمی تخیلی Silo نیز حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های ربکا فرگوسن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *