بازیگران جدیدی به فیلم The Bride! پیوستند

بازیگران، «جان ماگارو» و «جنی برلین»، برای نقش‌های مکمل در فیلم The Bride! (فرانکشتاین، عروس) با بازی «کریستین بیل» انتخاب شدند.

فیلم عروس با بازیگرانی همچون «جسی باکلی»، «پیتر سارسگارد»، «آنت بنینگ»، «پنه‌لوپه کروز» و «جولیان هاف» ساخته شده است. این فیلم بدون ارائه هیچ جزئیاتی در مورد نقش‌هایی که این بازیگران در آن ایفا می‌کنند، عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران جدیدی به فیلم The Bride! پیوستند

«مگی جیلنهال» برنامه‌ریزی کرده که ادامه فیلم درام نامزد جایزه «اسکار» The Lost Daughter را که توسط «نتفلیکس» منتشر شده، به نمایش بگذارد. در این فیلم، «فرانکنشتاین» تنها به شیکاگوی دهه 1930 سفر می‌کند تا از «دکتر یوفرونیوس» برای ایجاد یک همراه برای خود کمک بگیرد.

این دو، به یک زن جوان که به قتل رسیده است روحیه می‌بخشند و سپس یک عروس متولد خواهد شد؛ اما اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد که فراتر از آن چیزی است که آن‌ها در نظر داشتند.

فیلم The Bride!

«مگی جیلنهال» خودش فیلمنامه فیلم عروس فرانکشتاین را نوشته و همچنین به همراه اما «تیلینگر کوسکوف» و «تالیا کلینهندلر» از طریق تهیه کنندگی در این فیلم همکاری می‌کند. تهیه‌کننده اجرایی این فیلم «کارلا رایج» است. فیلم عروس طبق برنامه در تاریخ 3 اکتبر 2025 (11 مهر 1404) به صورت IMAX منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران جدید فیلم The Bride! چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *