هیچ استودیویی تاکنون حق پخش فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا را نخریده است

وضعیت استقبال از فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا ، بین مدیران استودیوهای توزیع کننده فیلم، به طور قابل‌توجهی جالب نیست و هیچ استودیویی تاکنون حق پخش این فیلم را نخریده است.

بر اساس گزارشی از هالیوود ریپورتر، مدیران مختلف توزیع‌کننده فیلم بر این باور هستند که فیلم مگالوپولیس بیش از حد تجربی است و با در نظر گرفتن هزینه 100 میلیون دلاری، به عنوان یک فیلم موفق به نظر نمی‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حق پخش فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا

در این نشست که مدیران ارشد استودیوهای NBCUniversal و Sony نیز در آنجا بودند. رویداد رونمایی باشکوه از فیلم Megalopolis ، حماسه‌ای که توسط خود «فرانسیس فورد کاپولا» سرمایه‌گذاری شده بود، به هیچ نتیجه‌ای نرسید و متاسفانه هیچ استودیویی آن را نخرید.

پروژه‌ای که «کاپولا» برای اولین‌بار در سال 1983 شروع به نوشتن آن کرد، هزینه ساخت آن 120 میلیون دلار گزارش شده است که بخشی از آن با فروش بخش قابل‌توجهی از امپراتوری شراب او تامین شد.

فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا

 

این فیلم با دو ساعت و پانزده دقیقه، بازسازی یک کلان شهر را پس از ویرانی تصادفی آن دنبال می‌کند که با دو دیدگاه متفاوت پیش می‌رود. «کاپولا» 84 ساله، گفته است که تا زمانی که برنامه توزیع اجرا نشود، هیچ تصمیمی در مورد برگزاری جشنواره اتخاذ نخواهد شد. خبرنگار هالیوود ریپورتر که در این رویداد حضور داشت، درباره خرید مگالوپولیس گفت:

هیچ راهی برای موقعیت‌یابی این فیلم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تصمیم «فرانسیس فورد کاپولا» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *