بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

در دو روز گذشته، تصویری عجیبی از « بهرام بیضایی » در کنار «شهرام ناظری» خواننده معروف منتشر شد که بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

این تصویر برای اولین‌بار توسط «شهرام ناظری»، خواننده مشهور، در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته شد و به نظر می‌رسد مربوط به امسال و در دیدار این دو هنرمند در آمریکا است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: روایت بهاره مصدقیان از رابطه با پارسا پیروزفر

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

«پرویز جاهد»، نویسنده و منتقد سینما، با انتشار این تصویر از او نوشت:

این تصویر ظاهراً غیرمعمول است و در فضای مجازی به طور گسترده منتشر شد. بسیاری از دوستان درباره آن تحلیل و نظریه‌پردازی کرده‌اند. تا جایی که من اطلاع دارم، آقای «بیضایی» مدتی است با یک هیولای وحشتناک مبارزه می‌کنند. امیدوارم او بتواند این هیولا را شکست داده و به آثار خلاقانه و منحصربفرد خود ادامه دهد.

بهرام بیضایی

«بهرام بیضایی»، نویسنده و کارگردان ایرانی فیلم و نمایش است. وی همچنین در زمینه تدوین فیلم، تهیه فیلم، مقاله‌نویسی، ترجمه نمایشنامه‌ها، نگارش داستان‌ها و شعرها و انجام تحقیقات تاریخی و ادبی فعالیت دارد. او به عنوان یکی از فیلمسازان و نویسندگان برجسته و معتبر در حوزه نمایش و ادبیات نوین فارسی شناخته می‌شود.

برخی از نمایشنامه‌های وی به زبان‌های دیگر ترجمه و در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی چاپ و اجرا شده‌اند. او ده فیلم بلند و چهار فیلم کوتاه ساخته و بیش از هفتاد کتاب و چهارده نمایش را در شهرهای مختلف ایران و گاهی در خارج از ایران اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رابطه این دو هنرمندی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *