فیلمبرداری سریال غریبه در ترکیه به اتمام رسید

در حال حاضر، سریال غریبه ، تحت کارگردانی «سروش محمدزاده» که در حال تصویربرداری بود، فیلمبرداری آن شب گذشته در کشور ترکیه به اتمام رسید.

این سریال قرار است به زندگی یکی از نخبگان حوزه داروسازی بپردازد. « سروش محمدزاده »، پیش از این چندین سریال در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی ساخته بود. آخرین آثار او شامل سریال سوران می‌شد  که در محیطی مدرن و با تمرکز بر تاریخ معاصر ساخته شده و به زندگی یکی از قهرمانان کرد کشور می‌پرداخت. او همچنین به عنوان کارگردان مجموعه‌های نوار زرد و همبازی در تلویزیون و سریال سیاوش در شبکه نمایش خانگی فعالیت داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری سریال غریبه در ترکیه به اتمام رسید

بازیگرانی همچون «پژمان بازغی»، «حمید گودرزی» و «اسماعیل محرابی» در سریال جدید سروش محمدزاده حضور دارند. داستان سریال درباره یک داروساز ماهر به نام «مصطفی» است که در آستانه ازدواج، براساس شواهدی احساس می‌کند که همسر مرحومش که سه سال قبل در دریا گم شده بود، هنوز زنده است. او در تلاش است تا این راز را کشف کند و در این راه با داستان‌های پیچیده و درونمایه‌های غم‌انگیزی روبرو می‌شود.

سریال غریبه

«سروش محمدزاده» به تازگی چندین سریال ساخته است و آخرین آن‌ها مجموعه «سوران» بود که در بستر تاریخ معاصر ساخته و به زندگی یکی از قهرمانان کرد کشور اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار «سروش محمدزاده» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *