دختر کیومرث پور احمد: پدرم خودش را نکشته است

دختر کیومرث پور احمد ، کارگردان و فیلمنامه‌نویس فقید سینمای ایران، در مصاحبه با روزنامه اعتماد، خودکشی پدرش را تکذیب کرد و بدون اشاره به جزئیات، گفت که او می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید.

پگاه پور احمد ، درباره ادعای عمه‌اش در فضای مجازی که مبنی بر قتل پدرش است، می‌گوید:

عمه‌ام هر چه که نوشته درست است؛ اما درباره رسیدگی به پرونده و جزئیات آن، فعلاً صحبتی نخواهیم کرد تا زمان مناسب فرا رسد. باید بگویم که پدرم می‌دانست چه بلایی به سرش می‌آید؛ اما اینکه خودش را کشته باشد، به هیچ وجه درست نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ادعای دختر کیومرث پور احمد

روزنامه اعتماد به نقل از دختر کیومرث پوراحمد گزارش داد که او تکذیب می‌کند پدرش، کارگردان و فیلمنامه‌نویس فقید سینمای ایران، خودکشی کرده است. در مصاحبه، او بدون اشاره به جزئیات، اظهار کرده که او می‌دانست چه بلاهایی قرار است برای پدرش رخ دهد.

دختر او، در مورد روز حادثه می‌گوید:

پدرم اکثراً هر چند وقت یک بار به شمال می‌رفت و در یک ویلا اجاره‌ای اقامت می‌کرد تا آرامش بیابد و بتواند به نوشتن متن‌ها بپردازد. این بار نیز قرار بود به تهران برگردد، زیرا برنامه‌های مختلفی داشت؛ اما ناگهان این اتفاق رخ داد. صاحب ویلا به آنجا رفت و با صحنه‌ای متفاوت روبرو شد و به پلیس اطلاع داد. من و خانواده‌ام با اصرار تأکید می‌کنیم که پدرمان به شمال نرفته بود تا خودکشی کند.

همچنین، دختر کیومرث پوراحمد در مورد برنامه‌های پدرش در روز حادثه گفت:

در همان زمان که پدرم در شمال بود، با او صحبت کردم و او به من گفت که قصد دارد به تهران برود تا بخشی از موزیک‌ها و مونتاژ فیلم پرونده باز است را تغییر دهد. همچنین، قرارهای کاری مختلفی داشت و حتی قرار بود به زاهدان سفر کند. پدرم برنامه‌های زیادی داشت و با چندین نفر قرار کاری گذاشت. کتاب‌هایش در حال چاپ بودند و نشریه‌ای در لندن قرار بود کتاب‌های او را منتشر کند؛ اما همه این موارد هنوز به پایان نرسیده بودند. پدرم به همه کارهایش وسواس داشت.

کیومرث پور احمد

درباره ادعای عمه خود در فضای مجازی که درباره قتل پدرش صحبت می‌کند، دختر کیومرث پوراحمد می‌گوید:

عمه‌ام می‌گوید چیزی که نوشته درست است، اما ما درباره رسیدگی پرونده و جزئیاتش صحبت نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ادعاهای دختر «کیومرث پور احمد» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *