تاریخ انتشار فصل چهارم انیمه Demon Slayer مشخص شد

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار قسمت اول از فصل چهارم انیمه Demon Slayer ، انتظارات هواداران به اوج خود رسید. این فصل موفقیت‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد.

در فصل چهارم سریال Demon Slayer با آغاز Arc Training Hashira از مانگای ساخته شده توسط «کویوهارو گوتوگه»، «تانجیرو کامادو» و دوستانش به یک دوره آموزشی سخت و دشوار تحت نظر «پیلارس» می‌روند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل چهارم انیمه Demon Slayer مشخص شد

انیمه شیطان کش یا Kimetsu no Yaiba، مجموعه‌ای جذاب از مانگا و انیمه‌های ژاپنی است که در عصر تایشو (اوایل قرن بیستم) اتفاق می‌افتد. داستان درباره «تانجیرو کامادو»، نوجوانی است که خانواده‌اش جلوی چشمانش توسط شیاطین سلاخی شدند. خواهر کوچکتر او، «نزوکو»، زنده می‌ماند؛ اما خود به یک شیطان تبدیل می‌شود.

«تانجیرو» که مصمم به انتقام از خانواده‌اش و یافتن درمانی برای «نزوکو» است، آموزش می‌بیند تا تبدیل به یک شیطان کش شود. او به گروه Demon Slayer Corps می‌پیوندد، گروهی که برای محافظت از انسان‌ها در برابر شیاطین اختصاص داده شده است.

فصل چهارم انیمه Demon Slayer

همانطور که «تانجیرو» پیشرفت می‌کند، با شیاطین قدرتمند روبرو می‌شود و رازهای پیرامون منشأ شیاطین و پادشاه شیطان گریزان، «موزان کیبوتسوجی» را می‌گشاید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل چهارم انیمه Demon Slayer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *