پخش سریال هیس هیچی نیس متوقف شد

پخش سریال هیس هیچی نیس به کارگردانی «حسین حقانی» که از شبکه دو سیما و شبکه امید روی آنتن می‌رفت، به احترام شهدای سانحه هوایی اخیر متوقف شد.

به گزارش روابط عمومی این سریال، مجموعه هیس هیچی نیس که با فضایی فانتزی و طنز روانه آنتن شده بود، در پی حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای حامل رئیس جمهور و همراهانش، از کنداکتور پخش شبکه دو و امید حذف خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش مسابقه هیس هیچی نیس

این سریال که شنبه، یکشنبه و دوشنبه‌ها ساعت 18 از شبکه دو و چهارشنبه و پنجشنبه‌ها حوالی ساعت 21 از شبکه امید پخش می‌شد، به مدت یک هفته روی آنتن نخواهد رفت. هیس هیچی نیس به کارگردانی حسین حقانی و تهیه‌کنندگی «حمیدرضا عطارد»، نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان «سوره» است که توسط سازمان سینمایی «سوره» برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

پخش مسابقه هیس هیچی نیس

«زینب یزدانی» سرپرست پژوهشگران، «مجید بخششیان» سرپرست نویسندگان و «مهناز رودساز» به عنوان نویسنده فیلمنامه از دیگر عوامل این سریال هستند. عوامل این سریال با ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این حادثه، توقف پخش سریال را به احترام شهدای این سانحه ناگوار اعلام کردند. هنوز مشخص نیست که پخش این سریال از چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش مسابقه هیس هیچی نیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *