جردن پیل یکی از فیلم های مارول را کارگردانی خواهد کرد

طبق گزارش‌های اینستایدر، جوردن پیل ، کارگردان و فیلمنامه‌نویس برجسته، به تازگی جلسه‌ای را در مارول برای کارگردانی یکی از فیلم‌های آینده آن‌ها برگزار کرده است.

جزئیات فیلم مشخص نیست و اینسایدر مجاز به افشای آن نیست. مطمئنا با انتشار این خبر گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح خواهد شد:

مرد عنکبوتی 4؟ مردان ایکس؟ فرزندان نیمه شب؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جردن پیل یکی از فیلم های مارول را کارگردانی خواهد کرد

برگزاری یک جلسه هرچند کوتاه، این سیگنال را به سایر استودیوها می‌فرستد که شاید «پیل» فقط به کارگردانی فیلم‌های اورجینال علاقه‌مند نباشد. همانطور که اینسایدر اشاره می‌کند، شاید او آماده‌ی ورود به دنیای پرسودآور فیلم‌های اقتباسی باشد.

اعتبار «پیل» بعد از فیلم برو بیرون (Get Out) که برای او جایزه‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اورجینال را به ارمغان آورد، دیگر به طور کامل دست‌نیافتنی نیست. دنباله‌ی این فیلم، ما (US)، در گیشه به همان اندازه فروش داشت؛ اما نقدهای مثبتی دریافت نکرد، در حالی که آخرین اثر او، نوچ (Nope)، با وجود گران‌قیمت‌ترین فیلم او بودن، کمترین فروش را در میان آثارش داشته است.

«پیل» در زمینه‌ی تهیه‌کنندگی نیز با مشکلاتی روبرو بوده است. مرد میمونی (Monkey Man) به سختی توانست در گیشه فروش داشته باشد. شبکه‌ی HBO سریال سرزمین لاوکرفت را بعد از یک فصل لغو کرد. بازسازی منطقه‌ی گرگ و میش او با شکست مواجه شد و فیلم کندی‌من به کارگردانی «نیا داکوستا» به سختی توانست سر به سر شود.

جردن پیل

هنوز مشخص نیست که آیا از این جلسه نتیجه‌ای حاصل می‌شود یا نه، اما دانستن اینکه «پیل» مجاب شده است تا هدایت یک فیلم بلاک‌باستر دیزنی را برعهده بگیرد، مانند کاری که «بری جنکینز» و «رایان کوگلر» به تازگی انجام داده‌اند، نگران‌کننده است.

«پیل» یک فیلمساز بااستعداد است که توانایی‌های فوق‌العاده‌ای پشت دوربین دارد و حرفه‌ی درخشانی در پیش رو دارد. فیلم برو بیرون در سال 2017 او را به طور چشمگیری مطرح کرد و فیلم‌های بعدی او، ما و نوچ، اگرچه به اندازه‌ی اثر اول موفق نبودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: World of Reel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *