فیلم جدید جوردن پیل تا سال 2025 اکران نخواهد شد

جوردن پیل (Jordan Peele) در سال‌های گذشته، نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده و آن‌ها باید برای فیلم چهارم او بیشتر صبر کنند، زیرا تاریخ اکران آن به تأخیر افتاده است.

فیلم چهارم این کارگردان، قرار بود که برای کریسمس سال آینده آماده اکران شود؛ اما به نظر می‌رسد که هالیوود هنوز تحت تأثیر اعتصابات بازیگران و نویسندگان قرار دارد. گزارش نشریه «TheWrap» نشان می‌دهد که تاریخ اکران فیلم چهارم جوردن پیل که هنوز نام آن مشخص نیست، به دلیل اعتصابات به تأخیر افتاده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم جدید جوردن پیل تا سال 2025 اکران نخواهد شد

اگر این تأخیر رخ نمی‌داد، اثر جدید جوردن پیل باید در کریسمس 2024 به همراه فیلم Sonic the Hedgehog 3، فیلم ترسناک Nosferatu و Mufasa: The Lion King به رقابت می‌پرداخت. در واقع، اعتصابات باعث به هم ریختن برنامه کاری یکی از بازیگران معروف فیلم شده و به همین دلیل تاریخ آغاز فیلمبرداری آن به تأخیر افتاده است.

جوردن پیل

فیلم‌های دیگر این کارگردان، شامل Get Out، Us و Nope هستند که تا به حال در سراسر جهان به میزان 980 میلیون دلار فروش داشته‌اند. Get Out به عنوان بهترین فیلم این هنرمند توسط بسیاری از افراد تلقی می‌شود و توانست جایزه بهترین فیلمنامه را در مراسم اسکار به‌دست آورد. همچنین، باید به این نکته اشاره کرد که پیل در حال همکاری با «هیدئو کوجیما» برای ساخت یک بازی ترسناک به نام OD برای مایکروسافت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی این فیلمساز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *