تاریخ و ساعت پخش سریال شیاطین از شبکه چهار مشخص شد

علاقه‌مندان به سریال‌های جذاب و پرمخاطب، از شب گذشته، 16 خرداد 1403 منتظر سریال شیاطین یک درام هیجان انگیز از شبکه چهار سیما باشند.

سریال درام و مهیج شیاطین (Devils) محصول سال 2020 کشورهای ایتالیا، فرانسه و انگلستان است. این مجموعه نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی شد. فیلمنامه این سریال توسط «اتزیو آباته»، «النا بوکاچیو»، «گیدو ماریا بررا»، «کریس لانت»، «ماریو روگری»، «الساندرو سرمونتا» و «مایکل ای. واکر» نوشته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ و ساعت پخش سریال شیاطین از شبکه چهار مشخص شد

اگر به سریال‌های درام و مهیج علاقه‌مند هستید، می‌توانید سریال devils را که پخش آن از چهارشنبه (16 خرداد 1403) آغاز شده است، هر شب از شبکه چهار سیما تماشا کنید.

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار، زمان پخش مجموعه تلوزیونی شیاطین هر شب ساعت 00:10 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، می‌توانید بازپخش آن را در ساعات 11:00 و 18:00 عصر روز بعد از شبکه چهار مشاهده کنید.

مجموعه Devils براساس رمانی به همین نام اثر «گایدو ماریا بررا» که در سال 2014 نوشته شده، توسعه یافت. این سریال در تاریخ 17 آوریل 2020 از شبکه Sky Atlantic ایتالیا پخش شد. همچنین این اثر پس از پخش نظرات مثبت زیادی از سوی مخاطبان دریافت کرد، به طوری که اغلب آن‌ها اجرای بازیگران، سبک فیلمبرداری، داستان، چهره‌پردازی، طراحی صحنه، فیلمنامه، نحوه تدوین و تولید و همچنین کارگردانی آن را تحسین کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش این سریال از شبکه 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *