نمرات اولیه فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد

فصل دوم سریال خاندان اژدها یکی از مورد انتظارترین آثار شبکه اچ‌بی‌او (HBO) است که به تازگی نمرات اولیه آن توسط سایت‌های معتبر منتشر شدند.

فصل اول خاندان اژدها با معرفی‌های گیج‌کننده و پرش‌های زمانی عجیب و غریب، مخاطبان را به چالش کشید، اما فصل دوم شامل یک مقدمه‌ی مستقیم‌تر به سمت یک جنگ داخلی بزرگ است، جایی که استراتژی اغلب در برابر انتقام و احساسات کم‌رنگ می‌شود. اخیراً نمرات فصل دوم خاندان اژدها توسط وب‌سایت‌های معتبر منتشر شد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات فصل دوم سریال خاندان اژدها

فصل دوم سریال House of the Dragon با نقدهای مثبتی همراه بوده و به نظر می‌رسد که در آینده شاهد لحظات هیجان انگیزی باشیم. فصل دوم این سریال تا الان از وب‌سایت Metacritic با 16 نقد نمره 76 از 100 و در وب‌سایت Rotten Tomatoes با 22 نقد نمره 91 از 100 را دریافت کرد.

مهم ترین تئوری های فصل دوم سریال خاندان اژدها

در ادامه نقد سریال خاندان اژدها توسط برخی منتقدان را مشاهده خواهید کرد:

Decider / مگان اکین فی: امتیاز 100

برای طرفداران وستروس، با تمام ویژگی‌هایش که شامل روابط زننده‌ی خانوادگی، دنیاسازی مجلل و تراژدی نمایشی می‌شود، فصل دوم خاندان اژدها فراتر از تمام علاقمندی‌های شما را برآورده می‌کند. این سریال ترکیبی از من، کلودیوس با هیولاهای سینمایی و تاریخ قرون وسطایی با چاشنی جادو است. فصل دوم خاندان اژدها تماشایی و خیره کننده است، حتی اگر رویدادهای در حال وقوع کاملاً وحشتناک باشند.

The Daily Beast / نیک شاگر: امتیاز 85

حتی زمانی که سریال خاندان اژدها بیش از حد شبیه به پیش‌ درآمد افسانه‌ای‌اش بازی تاج و تخت می‌شود، همچنان با رهبری «رایان کاندال»، تصویری گیرا از عطش ابدی برای ثروت، لذت، قدرت و سلطه است.

The Telegraph / اد پاور: امتیاز 80

اگر این سریال از چیزی کمبود داشته باشد، آن یک قهرمان به سبک قدیمی است. همه شخصیت‌ها بی‌رحم و حیله‌گر هستند. نیمی از آن‌ها هم ظاهر مو بلوند کلاسیک تارگرین را دارند که به سردرگمی اضافه می‌کند و فیلمنامه فریادزننده‌ی یک شخصیت با پاکی اخلاقی به سبک «ند استارک» یا «جان اسنو» از «بازی تاج و تخت» است. اما این‌ها فقط حاشیه‌نگاری‌های جزئی هستند. تابستان در راه است و برای کسانی که به دنبال جایگزینی برای آفتاب‌سوختگی، فوتبال و صف‌های طولانی فرودگاه هستند، «خاندان اژدها» تمام چیزی است که برای یک تفریح هیجان‌انگیز نیاز دارید.

TV Guide / لیام ماتئوس: امتیاز 75

در فصل دوم، خاندان اژدها نسبت به هر فصل جدیدی از بازی تاج و تخت احساس کم‌اهمیت‌تری می‌کند. اما این احساس را هم نمی‌دهد که فقط یک سریال معمولی است. این سریال در بهترین لحظاتش، هنوز باعظمت‌ترین اثر تلویزیونی موجود است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال خاندان اژدها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *