سریال Outer Range پس از دو فصل کنسل شد

سریال Outer Range که از سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو پخش می‌شد، برای فصل سوم تمدید نخواهد شد. این خبر توسط وبسایت ورایتی تایید شده است.

اگرچه آمازون اطلاعاتی از میزان بینندگان سریال‌هایش منتشر نمی‌کند، اما محدوده بیرونی موفق شد به رده‌بندی 10 سریال اورجینال برتر سرویس‌های استریم نیلسن راه پیدا کند و در هفته‌ی بعد از پخش اولیه‌اش، به رتبه‌ی سوم این رده‌بندی دست یابد. این سریال همچنین نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و امتیاز قبولی 85 درصدی را در وبسایت Rotten Tomatoes کسب نمود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Outer Range پس از دو فصل کنسل شد

سریال محدوده بیرونی داستان «رویال ابوت» (با بازی برولین)، یک دامدار را نشان می‌دهد که برای زمین و خانواده‌اش مبارزه می‌کند. او در نهایتِ منطقه‌ی وحشیِ ویومینگ، با پدیده‌ای غیرقابل درک مواجه می‌شود که خلأ تاریک نام دارد.

راز و رمز پیرامون این خلأ مرموز در چراگاه غربی مزرعه‌ی خانواده‌ی ابوت در فصل دوم عمیق‌تر می‌شود، جایی که «رویال» و همسرش «سیسیلیا» (با بازی تیلور) در تلاش هستند تا پس از ناپدید شدن ناگهانی نوه‌شان، خانواده‌ی خود را کنار هم نگه دارند. حالا که ابوت‌ها با تهدیدهایی از چند جهت روبرو هستند، شرایط برایشان بیش از هر زمان دیگری دشوار شده است.

سریال Outer Range

این سریال با بازی «جاش برولین» در نقش اول، به مدت دو فصل از این سرویس پخش شد. فصل اول در سال 2922 و فصل دوم در ماه مه همان سال به صورت کامل به انتشار رسید.

علاوه بر «برولین»، بازیگرانی همچون «ایموجن پوتس»، «لیلی تیلور»، «تامارا پودمسکی»، «لوئیس پولمن»، «تام پلفری»، «نوآ رید»، «شان سیپوس»، «ایزابل آرایزا»، «الیو آبرکرومبی» و «ویل پاتون» نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«چارلز موری» به عنوان سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور داشت. «جاش برولین» علاوه بر بازیگری، تهیه‌کننده اجرایی سریال نیز بود. «برد پیت»، «دده گاردنر»، «جرمی کلینر»، «ارنست مک‌نیلی»، «تونی کراتنز»، «هدر ری» و «جان پاره» نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن این سریال توسط شبکه آمازون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *