تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Longlegs مشخص شد

نسخه دیجیتالی فیلم Longlegs با بازی «نیکلاس کیج» که یک قاتل سریالی را به تصویر می‌کشد، به زودی از طریق پلتفرم‌های استریمینگ در دسترس قرار می‌گیرد.

فیلم ترسناک Longlegs که «نیکلاس کیج» در نقش اصلی آن ظاهر شده، به زودی نسخه دیجیتالی خود را برای استریمینگ عرضه خواهد کرد. این فیلم داستان یک قاتل سریالی شیطان‌پرست را روایت می‌کند که بیش از 30 سال از دست مقامات گریخته را روایت می‌کند. این اثر قرار است از روز جمعه 23 آگوست (2 شهریور) به صورت ویدئوی پریمیوم با قیمت 24.99 دلار در دسترس قرار گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Longlegs مشخص شد

در Longlegs، «نیکلاس کیج» نقش قاتلی را بازی می‌کند که خانواده‌ها را به قتل رسانده و ردپایی از خود به جا نگذاشته است؛ اما FBI پس از پیوستن مامور ویژه «لی هارکر» که توسط «مایکا مونرو» بازی می‌شود و یک متخصص نمادشناسی است، به سرنخی مهم در پرونده او دست می‌یابد. «لی هارکر» متوجه می‌شود که ارتباط نزدیکی به قاتل دارد.

نسخه دیجیتالی فیلم Longlegs

این فیلم که توسط استودیو مستقل Neon«» تولید و در تاریخ 12 جولای (22 تیر) در سینماها اکران شده بود، توانست از همان ابتدا به موفقیت بزرگی دست یابد و تاکنون بیش از 100 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است. Longlegs از سوی منتقدان در «Rotten Tomatoes» با امتیاز 86% مورد تحسین قرار گرفت و اجرای «نیکلاس کیج» به عنوان یکی از نقاط قوت فیلم مورد اشاره شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه دیجیتالی فیلم Longlegs چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Forbes


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *