فیلمبرداری فیلم Riddick: Furya آغاز شد

فیلمبرداری فیلم Riddick: Furya با هنرمندی ستاره مشهور هالیوود «وین دیزل» به طور رسمی آغاز شد. «دیزل» با انتشار تصاویری این خبر را تایید کرد.

فیلم‌برداری فیلم جدید وین دیزل با عنوان Riddick: Furya (ریدیک: فیوریا) رسماً آغاز شد. «وین دیزل»، بازیگر محبوب و ستاره فیلم‌های اکشن، با انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلم، این خبر را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. در این تصاویر، «دیزل» با لباسی مخصوص در صحنه‌های بیابانی دیده می‌شود و تصویر دیگر نیز یکی از وسایل نقلیه‌ای که در فیلم هست، را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Riddick: Furya

در چهارمین اثر از این مجموعه، یعنی فیلم Riddick: Furya  شخصیت «ریدیک» که به عنوان یک مجرم خطرناک، تحت تعقیب شکارچیان کهکشانی است، در سیاره فیوریا با «فیورین‌های» دیگری مواجه می‌شود که همچون او برای بقا در برابر تهدیدی جدید و هیولایی خطرناک مبارزه می‌کنند. برخی از این «فیورین‌ها» شباهت‌های زیادی با «ریدیک» دارند که به نظر می‌رسد زمینه‌ای برای پیچیدگی‌های داستان جدید باشد.

«وین دیزل» این شخصیت را برای اولین بار در فیلم Pitch Black (قیرگون) به تصویر کشید و سپس در دو دنباله دیگر، یعنی The Chronicles of Riddick (سرگذشت ریدیک) و Riddick، نقش‌ خود را ادامه داد. تصاویر منتشر شده «دیزل» از پشت صحنه را مشاهده کنید:

فیلم Riddick: Furya

«دیوید تویی» که کارگردانی سه فیلم قبلی ریدیک را نیز برعهده داشت، در این قسمت نیز به عنوان نویسنده و کارگردان بازگشته است. فیلم‌برداری فیلم Riddick: Furya در کشورهای آلمان، اسپانیا و انگلستان انجام می‌شود که هرکدام از این لوکیشن‌ها به احتمال زیاد جذابیت‌های بصری منحصر به فردی را به فیلم اضافه خواهند کرد.

اکنون با شروع تولید فیلم جدید، «وین دیزل» اشتیاق و انتظار زیادی را در میان طرفدارانش برانگیخته است و به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به زودی می‌توانند شاهد ماجراجویی‌های جدید این ضد قهرمان محبوب باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Riddick: Furya چیست؟ آیا شما از طرفداران این مجموعه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *