نخستین تریلر فصل دوم سریال The Diplomat منتشر شد

نخستین تریلر فصل دوم سریال The Diplomat در حالی منتشر شد که یکی از معماهای پیشین را حل کرده و در عین حال سوالات بیشتری را به وجود آورده است.

نتفلیکس با انتشار تریلر فصل 2 سریال The Diplomat ، سرنوشت همسر «کِیت وایلر»، با بازی «کری راسل» را که به عنوان سفیر ایالات متحده در لندن فعالیت می‌کند، فاش کرد. در  تریلر فصل دوم سریال دیپلمات مشخص می‌شود که «هال» (با بازی روفوس سوئل)، پس از انفجار بزرگ خودرویی در دقایق پایانی فصل اول، زنده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین تریلر فصل دوم سریال The Diplomat منتشر شد

تیزر فصل دوم دیپلمات که بدون دیالوگ است، لحظه‌ای را نشان می‌دهد که «کِیت» و «هال» در یک رویداد رسمی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. اکنون که «کِیت» متوجه شده که حمله تروریستی شوکه‌کننده از درون دولت بریتانیا در بالاترین سطوح بوده، به نظر می‌رسد که آن‌ها اکنون در برابر جهان قرار دارند.

همچنین می‌توان حدس زد که «کِیت» که در پایان فصل اول آماده جدایی از «هال» بود، اکنون با توجه به بقا معجزه‌آسا و یا دلایل سیاسی، به ازدواجش نگاه متفاوت‌تری دارد.

در تریلر فصل 2 دیپلمات ، برای نخستین بار نگاهی به «آلیسون جنی» در نقش معاون رئیس‌جمهور «پن» ارائه شده است که با نگاهی تهدیدآمیز به «کِیت»، نشان می‌دهد که ممکن است آن‌ها در دو سوی مخالف تغییرات مداوم سیاسی قرار داشته باشند.

فصل دوم که توسط «دبورا کاهن»، خالق سریال ندیمه (The Handmaid) ساخته شده، بازیگرانی همچون «آلی آهان»، «روری کینیار» و «آتو اسندوه» را در خود جای داده است.

تیزر فصل دوم دیپلمات مشخص کرد که این فصل در تاریخ 31 اکتبر 2024 (10 آبان 1403) روی نتفلیکس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال سیاسی و معمایی دیپلمات چیست؟ آیا فصل اول آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Indiewire


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *