تاریخ پخش فصل سوم Never Have I Ever نتفلیکس [ + تریلر فصل سوم]

تاریخ پخش فصل سوم Never Have I Ever نتفلیکس با انتشار تریلری از این فصل مشخص شد. در ادامه همراه با جزئیات خبر انتشار فصل سوم این سریال همراه ما باشید.

نتفلیکس از اولین تریلر فصل سوم سریال Never Have I Ever  همراه با تاریخ انتشار این سریال پرده برداری کرد. همراه با ما تریلر فصل جدید این سریال را تماشا کنید.

تاریخ پخش فصل سوم Never Have I Ever نتفلیکس

تریلر سریال Never Have I Ever

تاریخ پخش فصل سوم Never Have I Ever نتفلیکس 
تاریخ پخش فصل سوم Never Have I Ever نتفلیکس

این مجموعه در ۲۷ آوریل ۲۰۲۰ در نتفلیکس اجرا شد و دربارهٔ یک دانش آموز دبیرستانی آمریکایی هندی است که با مرگ پدرش سر و کار دارد.


بیشتر بخوانید:


فصل جدید سریال Never Have I Ever

داستان دربارهٔ دوی ویشواکومار، دختر ۱۵ ساله ای در شرمن اوکس، کالیفرنیا است. دوی بعد از یک سال ترسناک می‌خواهد وضعیت اجتماعی خود را تغییر دهد، اما دوستان، خانواده و احساسات این کار را برای او راحت نمی‌کند. پس از فوت پدرش موهان، دوی قدرت استفاده از پاهای خود را به مدت سه ماه از دست می‌دهد. سال بعد، او سعی می‌کند با غم و اندوه، هویت هندی و زندگی مدرسه ای خود مقابله کند، همچنین رابطه اش را با مادرش، نالینی، دختر عموی زیبای خود، کامالا و دیگر دوستانش بهبود ببخشد.

نتفلیکس فصل سوم هرگز نداشته‌ام Never Have I Ever  را ۱۲ آگست پخش می‌کند.

فصل سوم سریال Never Have I Ever

  • ژانر: کمدی درام نوجوان
  • سازنده: میندی کالینگ، لانگ فیشر
  • بازیگران: میتری راماکریشنان، پورنا جاگاناتان، ریچا مورجانی، یارن لوئیسون، دارن برنت، رامونا یانگ، لی رودریگز، جان مک آنرو
  • راوی: جان مک‌انرو، اندی سمبرگ
  • کشور سازنده: ایالات متحده
  • زبان اصلی: انگلیسی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ پخش فصل سوم Never Have I Ever نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *