تاریخ انتشار فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità) [ + تریلر جدید فیلم]

تاریخ انتشار فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità) معلوم شد. چهارشنبه این هفته اولین کلیپ رسمی از پنه لوپه کروز در این فیلم پخش شد.

اولین تریلر رسمی از فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità) با بازی پنه لوپه کروز پخش شد. این فیلم قرار است در جشنواره ونیز امسال پرده برداری شود. در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

تاریخ انتشار فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità)

تریلر فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità)

تاریخ انتشار فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità)
تاریخ انتشار فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità)

بی‌کرانگی به نویسندگی کریالسه، فرانچسکا مانیه‌ری و ویتوریو مورونی، داستان زندگی یک خانواده ایتالیایی در دهه ۱۹۷۰ رم و مادری به نام کلارا با بازی  پنه لوپه کروز را به تصویر می‌کشد.


بیشتر بخوانید:


اولین تریلر فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità)

کریالسه سال گذشته در توصیف بی‌کرانگی گفته بود:

فیلم داستانی در مورد عشق همزیستی میان کلارا و فرزندانش است و در رم دهه ۱۹۷۰ روی می‌دهد؛ دنیایی گرفتار میان محله‌هایی در حال نوسازی و سریال‌هایی تلویزیونی که هنوز سیاه و سفید بودند، دستاوردهای اجتماعی جدید و مدل‌های خانوادگی سنتی.

تاریخ پخش فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità) بعد از پرده برداری در جشنواره ونیز مشخص خواهد شد. جشنواره ونیز ۲۰۲۲ از ۳۱ آگست تا ۱۰ سپتامبر برگزار خواهد شد. جزئیات اخبار تاریخ انتشار این فیلم در همین سایت بروز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فیلم بی‌کرانگی (L’Immensità) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *