لحظه دلهره‌آور دستگیری سارقان مسلح خودرو در شیراز [+فیلم و عکس]

فیلمی از لحظه دستگیری سارقان مسلح خودرو در شیراز در شبکه های مجازی منتشر یافته است. سارقان مسلح خودرو با تیزبینی پلیس در محور شیراز-کرمان زمین‌گیر شدند.

عصر روز گذشته (۳۱ مردادماه) از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو و آدم ربایی در یکی از خیابان‌های شیراز به پلیس اعلام و ماموران انتظامی سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

دستگیری سارقان مسلح خودرو در شیراز

  • سارقان مسلح شیراز
دستگیری سارقان مسلح خودرو در شیراز
لحظه دستگیری سارقان مسلح خودرو در شیراز, سارقان مسلح شیراز

لحظه دستگیری سارقان مسلح خودرو در شیراز

حبیبی فرمانده انتظامی استان گفت:

سارقان مسلح پس از سرقت سواری تویوتا و مجروح کردن سرنشین و همچنین گروگان ‌گرفتن راننده، با تیزبینی پلیس در محور شیراز-کرمان زمین‌گیر شدند. ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو نفر جوان حدودا ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری ویتارا داشته‌اند که پس از ناکامی به سمت یک تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک و زن و شوهری در آن بوده رفته و اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

عکس سارقان مسلح شیراز را مشاهده میکنید:

دستگیری سارقان مسلح خودرو در شیراز
سارقان مسلح شیراز, فیلم سارقان مسلح شیراز, عکس سارقان مسلح شیراز

سردار “حبیبی” با بیان اینکه در طول مسیر سارقان فرد گروگان گرفته را با سلاح سرد مجروح و وی را از خودرو پیاده می‌کنند، تصریح کرد:

سریعا طرح مهار اجرا و با اقدامات فنی و تخصصی و همچنین استفاده از یک فروند بالگرد، تویوتا کمری مسروقه در محور مواصلاتی شیراز-کرمان شناسایی و دستور ایست صادر شد. ا تدابیر و اقدامات فنی، در یک عملیات پیچیده و با هوشیاری کامل هر دو سارق مسلح دستگیر و خودرو مسروقه نیز کشف شد.

فیلم سارقان مسلح شیراز را مشاهده میکنید:

حکم اعدام برومند نجفی متوقف شد
درگیری نیروی انتظامی در شوشدانلود آهنگ نمیبخشمت ایلیار
سردار جهانبخش سمت فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی را بر عهده گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *