ماجرای عقد سحر قریشی و همسر عرب جدیدش [+عکس لو رفته]

عقد سحر قریشی و همسر جدیدش واقعیت دارد؟ در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

سحر قریشی به تازگی از امیر تتلو جدا شده و به دوبی امارات مهاجرت کرده است. سحر قریشی که پس از رابطه با چندین و چند چهره مشهور هنری و ورزشی به هرزه سلبریتی‌ها شهرت یافته، اکنون بنظر می‌رسد معاونت بین الملل روابط عاطفی‌اش را هم فعال کرده است تا با چهره‌های سرشناس دیگری از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم وارد رابطه شود.

بیشتر بخوانید:

بن سلمان سحر قریشی را چه کار کرده؟ [+فیلم]

عقد سحر قریشی و همسر جدیدش

  • ازدواج جدید سحر قریشی
عقد سحر قریشی و همسر جدیدش
ازدواج جدید سحر قریشی, سحر قریشی و مرد عرب

ماجرای ازدواج سحر قریشی و شاهزاده عربستان

بعد از جدایی او از امیر تتلو حالا خبر رسیده که قریشی با یک مرد عرب اهل عربستان آشنا شده و با او ازدواج کرده است. حتی برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند که باردار بوده و تصمیم دارد که فرزندش را به دنیا بیاورد. این نکته در حالی دهان به دهان پخش شده که خانم قریشی به این خبر واکنش رسمی نشان نداده است.

سحر قریشی و مرد عرب

به گزارش سایت فیگار:

انتشار یک عکس قدیمی از سحر قریشی در اینستاگرام با توضیح آنچه برگزاری مراسم عقد این بازیگر زن و همسر عرب جدیدش در مسجدی در دبی امارات به یکی از موضوعات بحث داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست لژیونر ایران جنجالی ترین شایعه در مورد این بازیگر بود که توسط این دو نفر تکذیب شد.

در ادامه میتوانید عکس ازدواج سحر قریشی با مرد عرب را تماشا کنید:

عقد سحر قریشی و همسر جدیدش
عکس ازدواج سحر قریشی با مرد عرب, عکس سحر قریشی کنار همسرش

هرچند بازیگر زن سابق سینمای ایران سعی دارد از طریق ارتباط گرفتن با دنبال کنندگانش از شایعات دور شود، برخی منابع مجازی با منتشر کردن یک عکس از سحر قریشی در مسجد مدعی شدند او برای برگزاری مراسم عقد با همسر جدید خود که فردی عرب و ثروتمند اهل امارات است، در این مکان مذهبی حضور پیدا کرده است.

در ادامه میتوانید عکس سحر قریشی را مشاهده کنید:

عقد سحر قریشی و همسر جدیدش
سحر قریشی و مرد عرب, عکس ازدواج سحر قریشی با مرد عرب

او پیش تر هم گفته بود که به زودی از شغل تازه اش در امارات رونمایی می کند و حالا به نظر می آید که سحر قریشی به واسطه 11 میلیون و 500 هزار دنبال کننده خود قصد فعالیت در حوزه تبلیغات را دارد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *