فیلم حرکت زشت نژادپرستانه پادشاه انگلیس با یک سیاه‌پوست! [+ویدئو]

رفتار نژاد پرستانه پادشاه انگلیس ؛ او در مراسم خاکسپاری مادرش در برخورد با یک شهروند سیاه‌پوست رفتار نژادپرستانه خود را به نمایش گذاشت.

چارلز سوم در مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس از دست دادن با یک مرد سیاه‌پوست خودداری کرد و او را نادیده گرفت.

چارلز سوم (به انگلیسی: Charles III) (نام کامل: چارلز فیلیپ آرتور جرج؛ زادهٔ ۱۴ نوامبر ۱۹۴۸) پادشاه بریتانیا و ۱۴ قلمرو مشترک‌المنافع دیگر است. او از سال ۱۹۵۲ تا زمان برتخت نشستن وی در سال ۲۰۲۲ وارث بلافصل و نیز دوک کورنوال و دوک راتسی بود و دیرپاترین وارث بلافصل در تاریخ بریتانیا است.

چارلز پسر ارشد الیزابت دوم است و از سال ۱۹۵۸ هم‌زمان با ولیعهد شدن لقب شاهزادهٔ ولز را دریافت کرد.[۳] وی در ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ پس از مرگ مادرش الیزابت دوم، پادشاه بریتانیا و ۱۴ قلمرو مشترک المنافع دیگر شد.

همسر اول او پرنسس دایانا، شاهدخت پادشاهی متحد بود که یک سال پس از طلاق از چارلز در سال ۱۹۹۷ در تصادف کشته شد. چارلز در ۹ آوریل ۲۰۰۵ با کامیلا پارکر ملکه هم‌نشین بریتانیا ازدواج کرد.

رفتار نژاد پرستانه پادشاه انگلیس

  • دست ندادن پادشاه جدید انگلیس
رفتار نژاد پرستانه پادشاه انگلیس
رفتار نژاد پرستانه پادشاه جدید انگلیس, دست ندادن پادشاه جدید انگلیس

رفتار نژاد پرستانه پادشاه جدید انگلیس

به گزارش سایت فیگار:

در ویدئوی جدید که گفته می‌شود مربوط به مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس است، جانشین وی در اقدامی نژادپرستانه و بدون حتی حفظ ظاهر، از دست دادن با یک مرد سیاه‌پوست حاضر در جمعیت خودداری می‌کند و او را نادیده می‌گیرد.

این ویدئو که در پخش خبری شبکه سی‌ان‌ان منتشر شد شاهزاده چارلز را هنگام دست دادن با شهروندانی نشان می‌دهد که برای وداع با ملکه آمدند.

در ادامه میتوانید فیلم رفتار نژاد پرستانه پادشاه انگلیس را ببینید:

پادشاه جدید انگلیس زمانیکه به فردی سیاه‌پوست می‌رسد از دست دادن با او امتناع می‌ورزد و حتی وقتی او دوباره دستش را به سمت چارلز دراز می‌کند، محافظ پادشاه با او مقابله می‌کند. این رفتار او باعث شده که باز موجی از افکار به سمت نژادپرستی پادشاه جدید برود. چارلز سوم که بعد از فوت مادرش ملکه «الیزابت دوم» به پادشاهی انگلیس رسید.

در ادامه میتوانید عکس پادشاه جدید انگلیس را مشاهده کنید:

رفتار نژاد پرستانه پادشاه انگلیس
دست ندادن پادشاه جدید انگلیس, چارلز سوم

الیزابت دوم سپس بعد از گذشت ۱۰ روز از زمان مرگش در کلیسای یادبود پادشاه جورج ششم واقع در قلعه وینزر (Windsor) در کنار همسرش شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبورگ و پدر، مادر و خواهرش در آرامگاه وینزر به خاک سپرده شد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *