پیج نوید محمد زاده دیلیت شد ؛ فرار از فضای مجازی

دیلیت شدن پیج نوید محمد زاده در بعد از ظهر امروز، جنجال به‌پا کرد. با ما همراه باشید تا به نوشتار پیج نوید محمد زاده دیلیت شد بپردازیم.

نوید محمد زاده که در این چند روزه با سکوت خودش پیش می‌رفت و از دید عموم مردم منفور شده بود، بعد از ظهر امروز، خبری مبنی بر اینکه پیج نوید محمد زاده دیلیت شد منتشر شد و در این نوشتار، به علت حذف شدن نوبد محمد زاده خواهیم پرداخت.

پیج نوید محمد زاده دیلیت شد

  • فرار از فضای مجازی

نوید محمد زاده، یکی از برترین بازیگران سینمای ایران است که به تازگی، حواشی زیادی را با سکوت خودش در برابر اتفاقات اخیر، نشان داده که در نهایت به خبر دیلیت شدن و حذف شدن اکانتش در اینستاگرام دچار شد.

در ادامه میتوانید تصویر او و همسرش فرشته حسینی را تماشا کنید:

پیج نوید محمد زاده دیلیت شد
نوید محمد زاده از اینستاگرام رفت

این بازیگر 36 ساله، که در پیج ایسناگرام خودش اعلام کرده بود که یک کورد با غیرت است، بدون نشان دادن هیچگونه واکنشی نسبت به اتفاقات اخیر، در دل هواداران خودش منفوز شد و حالا به دلیل نا معلومی، پیجش را بست.

اخبار بیشتر:

 

در ادامه میتوانید تصویر پیج اینستاگرام نوید محمد زاده که دیگر بسته شده را تماشا کنید:

پیج نوید محمد زاده دیلیت شد
علت حذف شدن نوبد محمد زاده

نوید محمد زاده، در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۵ شمسی در استان تهران متولد شد و اصالتی کورد دارد. او دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و در سال 91، توسط برنامه‌ی تلویزیونیِ دوستان، به عنوان مجری معرفی شد و در سینما نیز به تدریج مورد تحسین منتقدان زیادی قرار گرفت.

او در کارنامه‌ی کاری خود، فیلم‌های زیبایی مانند عصبانی نیستم، خشم و هیاهو، ابد و یک روز و مغز های کوچک زنگ‌زده را دارد و در آخرین حضورش نیز، سریالی اینترنتی به اسم قورباغه را هنرنمایی کرد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *