علت پیوستن احسان کرمی به شبکه من و تو چیست؟ [+فیلم] تبریک روز دختر توسط احسان کرمی!

شب گذشته احسان کرمی در شبکه منو تو مصاحبه داشت که در این مصاحبه یک ادعای جنجالی را مطرح کرد. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

فیلمی از حضور احسان کرمی امروز در استودیو شبکه منوتو پخش شد تا نشان دهد او نیز برای همیشه ایران را ترک کرد تا در یک رسانه ایرانی خارج از کشور فعالیت کند.

احسان کرمی در شبکه منو تو

احسان کرمی شبکه من و تو

در ادامه می‌توانید فیلم تبریک روز دختر احسان کرمی را که در شبکه من و تو به مردم ایران گفت ببینید. در این ویدئو وی به همه‌ی مردان ایران روز دختر را تبریک گفت.

عکس از احسان کرمی را ببینید:

احسان کرمی در شبکه منو تو
احسان کرمی شبکه من و تو, احسان کرمی به من و تو پیوست

احسان کرمی به من و تو پیوست

به گزارش سایت های خبری:

کرمی چندی پیش به همراه برزو ارجمند برای اجرای نمایش «پازل» به خارج از کشور رفته بود، دیروز در شبکه فارسی زبان «من و تو» حضور یافت.

تصاویر و ویدئوی منتشرشده از شبکه ای خارجی و فارسی زبان، از حضور احسان کرمی در یکی از برنامه های شبکه من و تو حکایت دارد؛ حضوری که در ساعات اخیر از سوی برخی به عنوان پیوستن و همکاری با شبکه تعبیر شده است.

در ادامه میتوانید عکس احسان کرمی در شبکه من و تو را مشاهده کنید:

احسان کرمی در شبکه منو تو
احسان کرمی به من و تو پیوست, عکس احسان کرمی در شبکه من و تو

احسان کرمی در منوتو گفت:

« … من هم برای اینکه همصدایی ام را با مردم! نشان دهم، چون اعتقاد دارم تلویزیون شما (منوتو) این بستر را فراهم کرده با افتخار اینجا هستم»

احسان کرمی ۴۲ ساله، زمانی در رادیو و تلویزیون کشورمان فعالیت داشت اما در این سال های اخیر بیشتر در خارج از کشور به سر می بُرد. او کارش را با رادیو آغاز کرد و در ادامه به تلویزیون پیوست. با این حال در سال های اخیر صداوسیما با او قطع همکاری کرده بود و بیشتر فعالیت های احسان کرمی به حضور در پروژه های شبکه نمایش خانگی و تئاتر محدود می شد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *