سریال مرد شنی The Sandman برای فصل دوم تمدید شد [+تاریخ پخش]

بلاخره سریال مرد شنی The Sandman برای فصل دوم تمدید شد و شبکه‌ی نتفلیکس، این سریال را برای فصل دوم و ده قسمت دیگر برنامه‌ریزی کرد.

سریال مرد شنی The Sandman برای فصل دوم تمدید شد

سندمن یا همان The Sandman ، یک مجموعه‌ی اینترنتی از شبکه‌ی نتفلیکس در ژانر درام فانتزی است که بر اساس کتاب کمیکی به همین نام نوشته‌ی نیل گیمن و محصول دی‌سی کامیکس ساخته شده.

سریال The Sandman ، در ماه آگوست سال 2022، توسط شبکه‌ی اینترنتی نتفلیکس پخش شد و تا به امروز، خبر تمدید فصل دومش تأیید نشده بود. تا اینکه صبح امروز، سریال مرد شنی The Sandman برای فصل دوم تمدید شد .

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فصل اول سریال The Sandman

معرفی سریال the sandman

سریال مرد شنی The Sandman برای فصل دوم تمدید شد

  • تاریخ پخش فصل دوم سریال مرد شنی
سریال مرد شنی The Sandman برای فصل دوم تمدید شد
تمدید فصل دوم سریال The Sandman

فیلم مرد شنی یا همان The Sandman، که در سال 2022 از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد، توانست به یکی از بهترین سریال‌های کمپانی دی سی تبدیل شود که این شبکه، پس از 3 ماه، تمدید فصل دوم سریال The Sandman را در صبح امروز مشخص کرد.

در ادامه میتوانید تصویری از سریال مرد شنی را مشاهده کنید:

سریال مرد شنی The Sandman برای فصل دوم تمدید شد
تاریخ پخش فصل دوم سریال مرد شنی

کمیک‌های مرد شنی که توسط تیل گیمن ساخته شده است، مجموعه‌ای کوتاه دارد که در فصل اول آن، سه جلد از آن را مشاهده کردیم. پس انتظار می‌رود که شبکه‌ی نتفلیکس، نهایتاً سریال مرد شنی را برای 2 فصل دیگر تمدید کند و آن را به اتمام برساند.

تاریخ شروع فیلمبرداری و همینطور تاریخ پخش فصل دوم سریال مرد شنی مشخص نمی‌باشد، اما انتظار می‌رود این سریال، در اواخر سال 2023 و در 10 قسمت، پخش بشود.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *