تاریخ انتشار انیمه Under Ninja مشخص شد

اکانت رسمی توییتر انیمه Under Ninja تاریخ انتشار این انیمه را فاش کرد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید Under Ninja می‌پردازیم.

حساب رسمی توییتر برای اقتباس انیمه تلویزیونی مانگای Under Ninja اثر Kengo Hanazawa روز چهارشنبه از یک تیزر تصویری رونمایی کرد و نشان می‌دهد که این مجموعه در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این اکانت از کارکنان این انیمه نیز رونمایی کرد.

تاریخ انتشار انیمه Under Ninja

انیمه جدید Under Ninja

تاریخ انتشار انیمه Under Ninja
تاریخ انتشار انیمه Under Ninja

ساتوشی کووابارا کارگردانی این انیمیشن را در Tezuka Productions بر عهده دارد. Keiichiro Ōchi آهنگسازی و فیلمنامه سریال را بر عهده دارد. Nobuteru Yuki در حال طراحی شخصیت‌ها است. شوتا کواشی آهنگسازی را بر عهده دارد و پونی کانیون تولید موسیقی را بر عهده دارد.

چیهیرو اوئنو طراح شخصیت فرعی است. سیجی هاندا طراحی تکیه گاه مکانیکی را انجام می‌دهد و ناتسومی یامادا مسئول طراحی پایه است. Akio Ujiie و Reina Iwasaki کارگردانان اصلی انیمیشن هستند. ماسامی سایتو مدیر هنری است. Yumi Aburaya طراح رنگ است. Hideyuki Sakai کارهای 3DCG را انجام می‌دهد. تسویوشی شیمورا مدیر فیلمبرداری است. واتارو اوچیدا در حال ویرایش سریال کی‌باشد. مصافومی میما صدابردار است و داکس پروداکشن تولید صدا را بر عهده دارد.

انیمه جدید Under Ninja

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *