تاریخ انتشار انیمه Alice to Therese no Maboroshi Kōjō فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار انیمه Alice to Therese no Maboroshi Kōjō فاش شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید Alice to Therese no Maboroshi Kōjō می‌پردازیم.

رویداد MAPPA Stage 2023 روز یکشنبه بازیگران اصلی، معرفی داستان، تریلر جدید، تیزر تصویری و تاریخ اکران 15 سپتامبر انیمه اصلی ماری اوکادا Alice to Therese no Maboroshi Kōjō (کارخانه توهم آلیس و ترز) را فاش کرد. اوکادا همچنین در حال نوشتن رمانی از این فیلم است که کادوکاوا بونکو در 13 ژوئن اکران خواهد کرد.

تاریخ انتشار انیمه Alice to Therese no Maboroshi Kōjō

تاریخ انتشار انیمه Alice to Therese no Maboroshi Kōjō
انیمه جدید Alice to Therese no Maboroshi Kōjō

داستان فیلم درباره دانش‌آموز سال سوم راهنمایی ماسامونه است که در شهری زندگی می‌کند که زمان در آن متوقف شده است زیرا یک انفجار ناگهانی در یک کارخانه فولادسازی همه راه‌های خروجی شهر را بسته است. برای اینکه امیدوار باشیم روزی به حالت عادی برگردند، ساکنان شهر از تغییر منع شده‌اند و زندگی غم انگیز خود را سپری می‌کنند.

آتسومی همکلاسی مرموز ماسامونه یک روز او را به کوره بلند پنجم کارخانه فولادسازی می‌برد و در آنجا با دختری روبرو می شوند که مانند گرگ وحشی است و نمی تواند صحبت کند. ملاقات ماسامونه و این دو دختر تعادل دنیا را به هم می زند. “انگیزه عشق” توقف ناپذیر پسران و دخترانی که از زندگی روزمره خود خسته شده اند شروع به ویران کردن جهان می‌کند.

انیمه جدید Alice to Therese no Maboroshi Kōjō

جونیا انوکی در نقش قهرمان 14 ساله ماسامونه کیکویری، رینا اوئدا در نقش آتسومی ساگامی همکلاسی ماسامونه و میساکی کونو در نقش دختر مرموز ایتسومی بازی خواهند کرد. اوکادا نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد، که MAPPA در ابتدا در سال 2021 اعلام کرد. اوکادا نیز به عنوان اثر اصلی شناخته شده است.

تاداشی هیراماتسو به عنوان دستیار کارگردان و یوریکو ایشی طراحی شخصیت ها و کارگردانی ارشد انیمیشن را بر عهده دارند. کازوکی هیگاشیجی کارگردانی این هنر را بر عهده دارد. همه انیماتورهای فوق در فیلم Maquia Okada – When the Promised Flower Blooms همکاری کردند. ماسارو یوکویاما در حال ساخت موسیقی است. کمپانی برادران وارنر توزیع کننده این فیلم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *