تاریخ انتشار انیمه Liar Liar فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار انیمه Liar Liar فاش شد. در ادامه مطلب تاریخ انتشار انیمه دروغگو دروغگو به جزئیات انیمه جدید Liar Liar می‌پردازیم.

وب‌سایت رسمی انیمه دروغگوی دروغگوی هاروکی کو (غیر مرتبط با مانگا دروغگوی رنجورو کیندایچی) تاریخ اکران این انیمه را در روز دوشنبه 8 جولای اعلام کرد. این انیمه در تاریخ 8 جولای ساعت 22:30 در Tokyo MX و Sun TV پخش خواهد شد.

تاریخ انتشار انیمه Liar Liar

تاریخ انتشار انیمه Liar Liar
تاریخ انتشار انیمه دروغگو دروغگو

داستان «آکادمی x بازی ذهنی x کمدی رمانتیک» در جزیره «آکادمی» اتفاق می‌افتد که در آن دانش‌آموزان برای تعیین رتبه خود با هم مبارزه می‌کنند. هیروتو شینوهارا بالاترین نمره را در امتحان ورودی این مدرسه کسب کرد، سخت ترین امتحان در کل کشور. در اولین روز خود در مدرسه، او ملکه قبلی، ساراسا سایونجی را کنار می‌زند و سریع‌ترین دانش‌آموزی می‌شود که به «هفت ستاره» نخبگان مدرسه می‌پیوندد.

به جز اینکه، او واقعا این کار را نکرد. همش دروغ است. اکنون برای حفظ رتبه برتر خود، باید با این بازی‌های فکری مدرسه‌ای با دروغ و بلوف مبارزه کند. او هر کاری را که لازم باشد با کمک «خدمتکار متقلب» بامزه Shirayuki Himeji و حتی Saionji انجام می‌دهد.

انیمه جدید Liar Liar

Satoru Ōno و Naoki Matsuura کارگردانی این انیمیشن را در Geek Toys بر عهده دارند. موموکا تویودا فیلمنامه سریال را بر عهده دارد. یومی ناکامورا در حال طراحی شخصیت ها است. May’n آهنگ تم ابتدایی انیمه “Lies Goes On” را اجرا می کند، در حالی که گروه SMILE PRINCESS آهنگ تم پایانی انیمه “Faky Merry Game” را اجرا می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *