اولین تصاویر از انیمیشن Orion And The Dark ؛ کافمن نویسنده انیمیشن اوریون و تاریکی

اولین تصاویر از انیمیشن Orion And The Dark به نویسندگی چارلی کافمن در جشنواره انیمیشن Annecy رونمایی شد. این فیلم از نتفلیکس پخش خواهد شد.

فیلم انیمیشن Orion and the Dark پسری معمولی، فروتن و خجالتی به نام اوریون را دنبال می‌کند. این فیلم بر اساس کتابی نوشته اما یارلت ساخته شده است. اوریون به صورت مخفیانه دلداده‌ای دارد. اما ورای این ظاهر معمولی، اوریون سرشار از اضطراب است و از سگ، زنبور، اقیانوس، امواج موبایل، دلقک‌های قاتل و حتی سقوط از پرتگاه می‌ترسد.

اولین تصاویر از انیمیشن Orion And The Dark

اولین تصاویر انیمیشن اوریون و تاریکی

بزرگترین ترس اوریون در واقع رویارویی شبانه با تاریکی است. این انیمیشن روانشناختی که بر اساس ترس از تاریکی دنیای کودکانه شکل میگیرد، تجسم تاریکی به ملاقات اوریون می‌آید تا با یک ماجراجویی پرفرازونشیبی به سراسر دنیا به او ثابت کند دلیلی برای ترسیدن از شب وجود ندارد. ایمیشن اوریون و تاریکی بر اساس کتابی نوشته اما یارلت ساخته شده است.

اولین تصاویر از انیمیشن Orion And The Dark

فیلم انیمیشن اوریون و تاریکی به کارگردانی شان چارماتس و تهیه‌کنندگی پیتر مک‌کاونن در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

همچنین چارمتس در کارنامه خود به عنوان نویسنده، فیلم‌هایی چون «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) و «فیلم پرندگان خشمگین ۲» (The Angry Birds Movie 2) را دارد و با «اوریون و تاریکی» برای اولین بار یک فیلم بلند کارگردانی می‌کند.

Orion And The Dark اولین فیلم بلند کافمن در مقام نویسنده پس از به پایان چیزها فکر می‌کنم (I’m Thinking of Ending Things) نتفیلکس نیز خواهد بود.

اولین تصاویر از انیمیشن اوریون و تاریکی

اولین تصاویر از انیمیشن Orion And The Dark اولین تصاویر از انیمیشن Orion And The Dark

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *