همنواز

تریلر انیمه My New Boss Is Goofy منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه My New Boss Is Goofy منتشر شد. در ادامه مطلب تیزر انیمه My New Boss Is Goofy به جزئیات انیمه جدید My New Boss Is Goofy می‌پردازیم.

A-1 Pictures ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را برای مجموعه کمدی خود، رئیس جدید من احمق است، منتشر کرده است. به گزارش شبکه خبری انیمه، وب سایت رسمی My New Boss Is Goofy آخرین تبلیغ این مجموعه را در 5 آگوست منتشر کرد. این پیش نمایش بر روی رئیس اصلی، یوسی شیروساکی، شخصیتی آرام و غایب تمرکز دارد. قبل از شروع اولین سریال، این سایت هفته‌ای یک ویدیوی تبلیغاتی جدید منتشر می‌کند که هرکدام اعضای متفاوتی از بازیگران را به نمایش می‌گذارند. My New Boss Is Goofy برای اولین بار در اکتبر امسال برنامه ریزی شده است.

تریلر انیمه My New Boss Is Goofy

انیمه جدید My New Boss Is Goofy

A-1 Pictures استودیوی انیمیشن سازی تحسین شده ای است که مجموعه های موفقی مانند Fairy Tail، Sword Art Online و Kaguya-Sama: Love Is War را پشت سر می گذارد. سریال آینده My New Boss is Goofy بر اساس مانگای دن ایچیکاوا به همین نام است که در فوریه 2019 در پلتفرم کمیک آنلاین آکیتا شونن “Manga Cross” راه اندازی شد.

این سریال حول محور یک کارمند اداری 26 ساله به نام کنتارو موموس می چرخد. ، که پس از آزار و اذیت رئیس قبلی خود احساس می کرد مجبور به تغییر شغل می شود. کنتارو علیرغم ترس از اینکه رئیس جدیدش با او رفتار مشابهی داشته باشد، با درک اینکه کارفرمای جدیدش یوسی شیروساکی بی‌خبر و در عین حال مهربان است، احساس آرامش زیادی می‌کند. مانگا ماجراهای ناگوار اداری روزمره را با یک رئیس سرسخت پوشش می دهد.

تریلر انیمه My New Boss Is Goofy
تیزر انیمه My New Boss Is Goofy

انیمه جدید My New Boss Is Goofy

در ادامه می‌توانید تیزر انیمه My New Boss Is Goofy را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *