اکشن فیگور جدید دنده 5 لوفی منتشر شد ؛ مجسمه جدید گیر 5 لوفی را ببینید

به تازگی اکشن فیگور جدید دنده 5 لوفی منتشر شد. در ادامه مطلب مجسمه جدید دنده 5 لوفی می‌توانید مجسمه جدید گیر 5 لوفی را ببینید.

MegaHouse اکنون در حال پذیرفتن پیش‌سفارش برای یک چهره حماسی One Piece است که قدرتمندترین قدرت Monkey D. Luffy را جاودانه می‌کند. مجسمه Gear Five که در Sideshow موجود است، شکل بیدار شده میوه شیطان افسانه ای پادشاه آینده دزدان دریایی از نوع Zoan را به نمایش می گذارد – Hito Hito no Mi، مدل: Nika (همچنین به عنوان Gomu Gomu no Mi شناخته می شود).

اکشن فیگور جدید دنده 5 لوفی

در طول نبرد لوفی با کایدو از جانوران، کاپیتان جوان پتانسیل کامل میوه شیطان خود را آزاد می کند، و دومین آمدن پسر جوی، یک شخصیت افسانه ای از قرن خالی را نشان می دهد. مکان تفریحی MegeHouse کمی بیش از 9 اینچ ارتفاع دارد، با قیمت 269 دلار به فروش می رسد و انتظار می رود در نوامبر 2024 حمل و نقل آغاز شود.

 

اکشن فیگور جدید دنده 5 لوفی
مجسمه جدید گیر 5 لوفی

 

اکشن فیگور جدید دنده 5 لوفی
مجسمه جدید گیر 5 لوفی
اکشن فیگور جدید دنده 5 لوفی
مجسمه جدید گیر 5 لوفی

مجسمه جدید دنده 5 لوفی

مانگای در حال اجرا One Piece اثر Eiichiro Oda برای اولین بار در Weekly Shōnen Jump در سال 1997 ظاهر شد و در طول بیش از 1000 فصل داستان آن، تعداد بیشماری از شخصیت های رنگارنگ و جذاب معرفی شده است. بسیاری از آنها الهام بخش کلکسیون های چشمگیر مانند Luffy و دگرگونی Gear Five او هستند. نمونه‌هایی از دیگر چهره‌ها و مجسمه‌هایی که اخیراً اعلام شده‌اند عبارتند از برداشتی ترسناک از سر تمساح، پادشاه صحرا، و مجسمه‌ای مملو از ترافالگار دی. واتر لاو، جراح مرگ.

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *