نسخه محدود بلوری انیمه My Dress-Up Darling منتشر خواهد شد

به تازگی مشخص شد که نسخه محدود بلوری انیمه My Dress-Up Darling منتشر خواهد شد. در ادامه این مطلب به جزئیات این موضوع می‌پردازیم.

Crunchyroll نسخه محدود انیمه My Dress-Up Darling را منتشر خواهد کرد، یک انیمه کمدی تکه‌ای از زندگی که یک شخصیت زیبا و دوست دبیرستانی/طراح لباس جدیدش را دنبال می‌کند. طبق بیانیه مطبوعاتی کرانچی رول، My Dress-Up Darling –  Blu-ray و نسخه استاندارد DVD آن در 7 نوامبر در دسترس خواهند بود.

نسخه محدود بلوری انیمه My Dress-Up Darling

مجموعه جعبه بلوری نسخه محدود شامل کارت های هنری، تقویم، برنامه ریز، کتاب هنری خواهد بود. انتشار رسانه خانگی همه 12 قسمت از فصل 1 My Dress-Up Darling را که در ابتدا از 9 ژانویه 2022 تا 27 مارس 2022 در Crunchyroll پخش شد، جمع آوری می کند.

نسخه محدود بلوری انیمه My Dress-Up Darling
نسخه محدود Bluray انیمه My Dress-Up Darling

نسخه محدود Bluray انیمه My Dress-Up Darling

My Dress-Up Darling واکانا گوجو، دانش‌آموز دبیرستانی را دنبال می‌کند که از علاقه و هنرش برای عروسک‌های هینا خجالت می‌کشد. شرم پنهان واکانا توسط مارین کیتاگاوا، دانش آموز 16 ساله زیبا و اجتماعی کشف می شود. مارین به جای اینکه او را مسخره کند، از واکانا برای طراحی لباس های انیمه ای کمک می خواهد.

شراکت غیرمنتظره آنها منجر به این می شود که واکانا و مارین اشتیاق پنهان خود را در آغوش بگیرند و همچنین مهارت ها و رابطه خود را با یکدیگر تقویت کنند. انیمه My Dress-Up Darling بر اساس مانگای شینیچی فوکودا می‌باشد که توسط Square Enix Manga & Books منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *