وقفه قسمت اسپیشال سالگرد انیمه ناروتو ؛ تاریخ انتشار جدید در چه زمانی است؟

به تازگی وقفه قسمت اسپیشال سالگرد انیمه ناروتو توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه این مطلب به جزئیات این وقفه خواهیم پرداخت.

اولین قسمت از چهار قسمت جشن بیستمین سالگرد ناروتو از اولین نمایش خود در 3 سپتامبر به تعویق افتاده است و هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار جدید آنها وجود ندارد. در X (توئیتر سابق)، کمیته تولید انیمه ناروتو اعلام کرد که اولین فیلم ویژه ساخته شده برای بزرگداشت بیستمین سالگرد سریال به تعویق خواهد افتاد. طبق بیانیه رسمی، تصمیم برای به تعویق انداختن قسمت های ویژه جدید ناروتو برای “افزایش کیفیت” قسمت ها گرفته شده است. به جای آن، خلاصه ای از Boruto: Naruto Next Generations در تاریخ 3 سپتامبر پخش خواهد شد.

وقفه قسمت اسپیشال سالگرد انیمه ناروتو

در حال حاضر، تاریخ مشخصی برای مراسم ویژه بیستمین سالگرد ناروتو تعیین نشده است. اکانت رسمی ناروتو ایکس اعلام کرد که تاریخ جدیدی از طریق کانال های رسمی رسانه های اجتماعی سریال در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد. داستان ویژه چهار قسمتی در سری انیمه اصلی اتفاق می افتد، جایی که ناروتو اوزوماکی و دوستانش هنوز نینجاهای بالقوه هستند.

وقفه قسمت اسپیشال سالگرد انیمه ناروتو
وقفه قسمت اسپیشال سالگرد انیمه Naruto

وقفه قسمت اسپیشال سالگرد انیمه Naruto

اگرچه جزئیات درباره داستان و شخصیت‌ها کمیاب است، اما ویژه‌نامه‌های بیستمین سالگرد ناروتو شامل بازگشت گروه راک ژاپنی FLOW بود که آهنگ‌های تم آغازین و پایانی را اجرا می‌کرد. تم افتتاحیه FLOW قرار بود نسخه بیستمین سالگرد آهنگ آنها “GO!!!” باشد، که چهارمین افتتاحیه سریال اصلی تلویزیون ناروتو است. تم پایانی قرار بود کاور «Viva☆Rock» از ORANGE RANGE باشد، که به عنوان آهنگ تم پایانی فصل سوم برای انیمه ناروتو استفاده شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *