تریلر جدید فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero منتشر شد

به تازگی تریلر جدید فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero منتشر شد. در ادامه این مطلب به جزئیات این فصل جدید می‌پردازیم.

کادوکاوا تریلر جدیدی از فصل سوم سریال The Rising of the Shield Hero را برای اولین بار منتشر کرد. ویدیوی تبلیغاتی کوتاه دقیقه و نیمی، نگاهی اولیه به آرک بعدی سفر قهرمان سپر قهرمان، با ناوفومی و همراهانش به سوی کشور مزدوران، Zeltoble، در جستجوی چهار نفر دیگر را به طرفداران می‌دهد. قهرمانان و بازماندگان از روستای لورولونا. این تریلر همراه با جلوه های بصری خود، نمونه مختصری از تم آغازین فصل 3 “SIN” را نیز به نمایش می گذارد که بار دیگر توسط گروه مردانه ژاپنی MADKID اجرا شد.

تریلر جدید فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero

این تریلر همچنین اولین نگاه خود را به چندین شخصیت جدید در اختیار بینندگان قرار می دهد که هر کدام نقشی اساسی در فصل 3 The Rising of the Shield Hero ایفا می کنند. این شامل Orca therianthrope Sadeena است که توسط خواننده و بازیگر Ami Koshimizu صداگذاری می شود. این ویدیو همچنین به طور خلاصه خواهر و برادرهای نیمه انسان Fohl Fayon و Atla Fayon را که به ترتیب توسط Kohei Amasaki و Konomi Ohara صداپیشگی می‌کنند، نشان می‌دهد.

تریلر فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero
تیزر فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero

تیزر فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *