تریلر انیمه جدید Phoenix: Eden17 منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه جدید Phoenix: Eden17 منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا تیزر جدید این انیمه را مشاهده کنید.

دیزنی+ ژاپن تریلری را برای اقتباس انیمه مانگای اوسامو تزوکا، خالق Astro، فونیکس به اشتراک گذاشته است. این استودیو تصاویر کلیدی جدید، عکس‌ها و یک تریلر را در کانال رسمی یوتیوب خود برای مجموعه چهار قسمتی آینده با عنوان Phoenix: Eden17 منتشر کرد. علاوه بر این، دو بازیگر جدید نیز معرفی شده‌اند که Shintarō Asanuma صدای ماکیمورا را بر عهده می‌گیرد و ریوهی کیمورا نقش کاین را بر عهده می‌گیرد. فینیکس در کنار Astro Boy یکی از بهترین آثار تزوکا محسوب می شود.

تریلر انیمه جدید Phoenix: Eden17

این مجموعه از آرک نوستالژی اقتباس شده است، که در ابتدا در سال های 1976 تا 1978 به عنوان هشتمین جلد از دوازده مجموعه مانگا منتشر شد، که با مبارزات رومی پس از مرگ غم انگیز معشوقش، جورج، و عزم او برای محافظت از فرزندشان آغاز شد.

داستان حول محور ماجراهای رومی و همراهش در آینده‌ای دور می‌چرخد که پس از خالی شدن زمین، به سیاره دوردست Eden17 پناه می‌برند. با این حال، زندگی در Eden17 حتی بدتر از این خواهد شد، با تمام اشکال زندگی بومی در حال حاضر منقرض شده است.

در مانگا، انزوای رومی او را به ملکه عدن سوق می دهد، اما اشتیاق او برای زمین باقی می ماند. داستان زمانی تغییر می کند که پسر جوانی به نام کام یک سفینه فضایی ساخته شده از سنگ را در اعماق کوه ها پنهان می کند. رومی و کام با هم تصمیم می گیرند به زمین برگردند. یک اقتباس سینمایی با پایانی متفاوت با عنوان Phoenix: Reminiscence of Flower نیز قرار است در تاریخ 3 نوامبر در ژاپن اکران شود.

تریلر انیمه جدید Phoenix: Eden17
تیزر انیمه جدید Phoenix: Eden17

تیزر انیمه جدید Phoenix: Eden17

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *